2020. február 27., csütörtök

Életem első Pupa rendelése #pupamilano

Egészen régóta szemezgetek a Pupa Milano termékeivel és most az éveleji akciók alkalmával leadtam a rendelésemet. Nagyon sok jót olvastam már a márka termékeiről, mindenképpen alapozót szerettem volna, de rengeteg felbontott termékem van, így ezt most háttérbe szorítottam. 

Nézzük is a rendelést! 


Egyébként viszonylag hosszú idő alatt ért ide, de nyilván ez nem egy Magyarországon található webáruház így érhető, viszont nagyon szépen volt becsomagolva, semmiféle sérülés nem volt a termékeken. Mindenre maximálisan figyeltek. 
S persze nem bírtam ki, hogy a fotózás előtt már ne másszak bele a termékekbe, szóval akit ez idegesít az ne görgessen tovább!


Egy gyönyörű szettben érkezett meg hozzám a Pupa Light Infusion highligter és a Pupa Vamp All in one szempillaspirál. Ajándékként egy gyönyörű aranyszínű mini táska volt hozzá. 
A három termék eredeti ára 7.890 ft hozzám 5.525 ft-ért érkezett.

Ide kattintva megrendelhetitek a szettet.


A Pupa Vamp! All in one szempillaspirált nagyon megszerettem, mióta kipróbáltam csak ezt használom. Tetszik a keféje, nagyon tartós, szuper állagú festék van benne. Bombabiztos, így nem kell félnem, hogy napközben lepereg vagy elkenődik. Szép pillákat tudok vele csinálni. S külön plusz, hogy a festék igazi mély fekete.



A highlighter nagyon szép, pici csillámok vannak benne, de tökéletesen viselhető hétköznapokon is. Nagyon szép arany színe van, jól végzi a dolgát, ahol kell kiemel. Nagyon kevés kell belőle, elég csak éppen belemártani az ecsetet. A jól zárható kompakt csomagolás és az óriási tükör már csak hab a tortán. Egyetlen gondom vele, hogy csak szettben érhető el a termék önállóan nem lehet rendelni.



S persze, hogy nem múlhat el rendelés paletta nélkül.... Az első amit választottam a Naturally Sexy névre hallgat. Gyönyörű színek vannak benne, jól pigmentáltak, nem peregnek. Tényleg olyan a szín amilyennek lennie kell. Szemhéjalapozó nélkül is nagyon tartós. 


Hat rúzs is van benne, de ezeket őszintén szólva még nem próbáltam ki, keresem a tökéletes ajakecsetet. De azt olvastam róluk, hogy egész jók ezek a termékek is, bár az igazat megvallva én nem szeretem, hogy nem tudom magammal vinni mindenféle méretű táskában, s azért egy palettát nem szívesen cipel egész nap az ember.  Akciós áron 4.720 ft-ért vásároltam meg.


Három korrektor és egy pirosító is helyet kapott a palettában. A korrektorok egész jónak tűnnek, a pirosító viszont nem az én színem, már ami a pirosítását illet, így ezt simán a szemhéjamra fogom egy átmeneti színnek használni.




A második paletta a Back to Red nevet viseli ez egy Paletta M méret. Nagyon szép színek vannak ebben is. Egész életemben kerestem egy jó fekete színt és ebben a palettában megkaptam. Ugyanazokat tudom elmondani, mint az előző palettáról, nagyon jól pigmentált, tartós, nem pereg. 


Ebben a palettában több szín van mind a szemhéjfestékek, mind a rúzsok tekintetében, s tartalmaz egy pirosítót, egy highlightert és négy korrektort is.  A palettát 5.735 ft-ért rendeltem meg. A Naturally Sexyből is csak ezért rendeltem az egyel kisebb méretet, mert akkor ebben a M méretben nem volt elérhető. 


Mindkét palettánál a világos árnyalatok is nagyon jól használhatóak, ami nálam különösen fontos, mert rengeteg palettával jártam már úgy, hogy a világos színek miatt megvettem, de azok semmit nem értek benne.


Ti használjátok a Pupa Milano termékeit?
Mi az amit szívesen ajánlanátok, hogy próbáljak ki?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése