2016. július 28., csütörtök

Nem rég vásároltam... Avon, Rossmann, Ebay

Sziasztok!

Gondoltam megmutatom mostanában miket vásároltam, illetve mik érkeztek meg a rendeléseimből.


Először is volt egy nagyon előnyös ajánlat az Avonnál, a két Anew krém, az Dreams parfüm, és egy Oh la la! hűtőmágnest azt hiszem 3.199 ft-ért tudtam megrendelni. A parfümről hamarosan írok, a krémekről kicsit később, mert elhasználom a felbontott krémeimet.



Kaptam egy virágtartó szettet, amit természetesen nem arra használok amire hivatott, az egyikbe vattakorongokat raktam, a másikba ecseteket, a harmadikba pedig mindenféle termékeket raktam, szerintem nagyon szépen mutatnak.


A minta kicsit közelebbről...



Megvettem az Instyle-t amihez egy neszesszer volt csomagolva. Azt hiszem három mintában kapható, és én már tavaly megszereztem egyet belőle, így gondoltam idén beszerzek egy másik félét is. 



Ebay-ről rendeltem még két körömépítő ecsetet, aminek 289 ft volt darabja, az egyik egy sima építő a másik pedig elvileg a francia manikűrhöz való.



Aztán beugrottam a Rossmann-ba elvileg a Catrice kiráusítás miatt gyakorlatilag amikor írták akkor nem volt, de mindegy is, viszont vettem egy Catrice LashBoost szempilladúsító spirált 699 ft-ért, valamint vettem egy Lovely matt szájfényt 649 ft-ért amiről már írtam is egy tesztet ide kattintva elolvashatjátok, egy Lovely HD alapozót Nude árnyalatban 1.099 ft-ért, akciós volt a Rival de Loop Hydro aqua spray így ebből is vettem egyet 349 ft-ért, aztán az Essence I love Nude szemhéjpúderek között találtam 349 ft-ért egy nude színt, az akciós kosárkába, valamint egy Johnson's sampont amit én kutyafürdetésre használok ez 389 ft volt a 200 ml, ami szintén akciós volt. Egy Vademecum Expert fogkrémet is vettem 499 ft-os áron, amihez egy extra adag Orbit rágót adtak :)



Ebayről érkezett még egy fülbevaló 277 ft-os áron, nagyon szép pasztell rózsaszín kövek vannak benne, nekem nagyon tetszik mérete is tökéletes :)

Ti mit vásároltatok mostanság?
Catrice leárazásokon szerencsével jártatok?

Puszi Nektek!

3 megjegyzés: