2016. július 19., kedd

Balea hidratáló cseresznye illatú krém Aloe Verával

Sziasztok!

Még áprilisban, vagy május elején vásároltam két Balea krémet akciós áron a Dm-ben, és az egyiket már használom is, mégpedig a cseresznye illatú, érzékeny bőrre kifejlesztett krémet, és mindenképpen írni szerettem volna róla Nektek.


A termék csomagolása a szokásos Balea arckrémek tubusos csomagolását kapta, amit én személy szerint nagyon szeretek. Szinte az összes terméket kilehet belőle préselni, jól záródik, és nem mellesleg higiénikusabb mint a tégelyes változatok, bár azokra jó megoldás a spatulával való használat. A termék 30 ml-s kiszerelésben van, teljes áron kb. 700 ft-ért, én akciósan azt hiszem féláron vásároltam meg. 

Egy hidratáló arckrémről van szó Aloe Verával, cseresznye illattal és UV-szűrűvel, érzékeny bőrre. 
Nagyon tetszett az, hogy külön rá volt írva, hogy sminkalapként is használható, így gondoltam, hogy elhozom, és beépítem a reggeli rutinomba, hiszen ha sminkalapként használható, akkor valószínűleg hamar felszívódik, nem olvastam utána, pedig mostanában nagyon rákattantam arra, hogy vásárlás előtt a termékek után olvasok, és ezután döntök.

Kb. 1 hónapja használom, használtam már hűvösebb időben, és most a nagy melegben is, úgyhogy azt gondolom most jött el az ideje, hogy írjak róla, hiszen már van róla véleményem.

A termék állaga inkább tejesebb, így nagyon hamar felszívódik, szinte mire végig haladok vele az egész arcomon addigra be is szívja a bőröm, és nem hagy ragacsos érzést. Az illata elég erős, és felkenés után is érződik még elég sokáig, de mire a sminkelést befejezem, addigra már nem érzem, és mások sem érzik. Egyébként nincs rossz illata, nekem egy kicsit olyan púderes-cseresznyés illat, de jobban szeretem, ha nincs semmi illata a krémnek miután beszívódik. Nem zsírosította el az arcomat, és tényleg jól funkcionál sminkalapként is. 

Jól hidratál, és kevés is elég belőle, szóval 1 hónapnyi használat után még több mint a fele megvan, tehát gazdaságos. Külön tetszik, hogy van benne Uv-szűrő, bár mindig felkenek alá egy 50 faktoros krémet, ha tudom, hogy sokat leszek a napon. 

Mindent összevetve, az illatán kívül nincs kifogásom ellene, semmi féle irritációt nem okozott, a hidratáló hatása lehetne erősebb, így nyáron elmegy, de télen biztosan kevés lesz.

Ti használtátok már ezt a krémet?
Nektek bevált?

Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése