2016. július 14., csütörtök

Tomorrow

Sziasztok!

Ez az elő parfüm teszt a blogon, tulajdonképpen eddig nem tudtam, hogyan kezdjek hozzá, mert nem vagyok túl jó az illatok leírásában, és nem tudom, hogy miket tudnék leírni mert mindenkinek mást ad egy-egy parfüm. Végül is úgy döntöttem, hogy megpróbálom, és egy nálam új illattal kezdek, mégpedig egy Avon illattal, ami a Today kollekció második tagja a Tomorrow illat és annak sem a parfüm változata, hanem az úgy nevezett parfümpermet, amivel az Avon ha jól tudom ezeknél az illatoknál kb. 1 éve jelentkezett. 


Tulajdonképpen ez egy könnyedebb változata a parfümnek, ami testpermetként van megnevezve, tehát önmagában is tökéletes, illetve a parfümünk frissítésére is jól szolgál.  
Szerintem gyönyörű a csomagolása, bár Nekem az egész Today vonalnál megjelenő parfümök csomagolása nagyon tetszik. A kupak az meg maradt a szokásos kupakja a termékcsaládnak, viszont a csomagolás az más, egy henger alakú üveg csomagolás. A termék 50 ml-er és elég drága mert olyan 3.500 ft körül van az eredeti ára, akciósan olcsóbban is meglehet rendelni szerintem érdemes rá figyelni, és nem is minden katalógusban van benne, úgyhogy nem érdemes gondolkozni, ha szeretnétek.

Ennek a parfümnek az illatkategóriája az orientális-fás. és a benne lévő illatjegyek pedig a málna, fokföldi ibolya, ámbra. 
Egy nagyon karakteres, erős illatról van szó, még így permet formában is, amit én inkább tavaszra tudnék elképzelni, nekem így nyáron nagyon fojtós, pedig az illat maga az bejön. Nagyon tartós ez a formula is, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy a parfüm magam még ennél is tartósabb. 
Én leginkább virágos illatot érzek ki belőle, és ezért is tudom inkább tavaszi illatnak nevezni. Nekem inkább egy alkalmi illat valami szép elegáns ruhához, semmiképpen nem hétköznapi azt hiszem ezt tudni kell viselni. Meglepődtem rajta, hogy ez az erős illat még nekem is jól állt.  


Remélem nem lett túl béna az első ilyen parfümös posztom, és tetszett Nektek, ha így van, valamilyen módon jelezzétek, és akkor több parfümöt is bemutatok Nektek, láthatjátok az Avon-os posztokban, hogy elég sűrűn becsúszik egy-egy parfüm a rendelési listámra :)

Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése