2016. július 7., csütörtök

Ziaja bőrfeszesítő éjszakai krém

Sziasztok!

Ezt a krémet, már láthattátok egy haul bejegyzésben, de csak azután kezdtem el használni miután elfogyott a Garnier Sleeping Miracle krémem amiről itt olvashattok egy bejegyzést. Szóval a Garnier krémem helyére került be ez a termék az arcápolási rutinomba.


Először is az tetszett meg, hogy % szilikon, és parfümmentes. Gondoltam rossz nem lehet, bár nem olvastam utána sehol, de Sensitive, meg minden, ráadásul még bőrfeszesítő is, és még féláron is volt így nem hagytam ott. A csomagolás semmi extra, egy műanyag 50 ml-s tubusban található a termék, jól rácsavarható kupakkal.


A magyar leírást is befotóztam, itt láthatjátok, hogy pontosan mit ígér, illetve az aktív összetevőket. 
A hidratáló hatásáról annyit, hogy ha csak magában használom, az arcápoló olajom nélkül akkor reggelre érzem, hogy kimaradt egy lépés, a Garnier-nél sokkal intenzívebb volt az arcom hidratáltsága az olaj használata nélkül is. 
Sajnos a feszesítésről, és a simításról nem tudok nyilatkozni, mert még nincsenek ráncaim, a szemkörnyéken pedig egy másik terméket használok. 
A nyugtató hatását viszont mindenképpen megemlíteném, mert egy alapos arcradírozás után  megnyugtatta az arcomat, és másnap reggelre sem voltam piros, illetve valamelyik nap picit megérezte az arcbőröm a napozást, hiába a fényvédő, és rögtön bekentem ezzel a termékkel, szóval az is igaz, hogy csökkenti az égető érzést, mert egyáltalán nem égett az arcom, és másnap reggelre nem is látszott, teljesen jól eltüntette, hogy mi történt vele előző nap. 
Irritációt, pattanásokat nem tapasztaltam, se jobb, se rosszabb az arcom állapota mint előtte. Nehezebben szívódik be, mint a többi arckrémem, de nem vészes. Újra venni biztosan nem fogom, nem volt nagy csalódás, de még mindig nem az igazi, azt hiszem még egy próbát teszek, és aztán visszaállok a Garnierre. 
Én féláron vettem olyan 6-700 ft-ért azt hiszem, szóval egész áron is jóval 2000 ft alatt van.
Azt gondolom, hogy mivel így nyáron sem 100%-os a hidratáltság amit nyújt, ezért télen biztosan nem lenne még ennyire sem elég, hiszen Nekem akkor sokkal szárazabb a bőröm, egyébként miután felszívódott, nem hagy semmilyen ragacsos érzést, és nem nehezíti el a bőrt, szóval a használata kellemesebb mint a hatása. Mindenképpen elhasználom míg nem tapasztalok rendellenességet, kb. 1 hónapja kezdtem el használni, és eddig a fenti tapasztalatokkal rendelkezem, így kidobni nem fogom, mert ha nem hagyok ki egy lépést sem, akkor teljesen használható. Pontokban 5/10 vannak jó hatásai is, de nem az igazi mint írtam :)

Használtátok már ezt a terméket?
Nálatok bevált?

Puszi :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése