2016. november 9., szerda

Októberi-Novemberi Avon rendelés

Sziasztok!

A múlt hónapban láthattátok, illetve nem láthattátok az Avonos bejegyzésemet, ami azért volt mert csupán négy terméket rendeltem, és nem akartam egy külön bejegyzést ezért, hanem gondoltam, hogy összevonom a két hónapot, és egy nagyobb rendelést láthattok. Próbálok minden árára visszaemlékezni az októberi kampányból is. :) 

Kezdjük is az októberi rendeléssel.

Egy nagyon jó ajánlat keretei között rendeltem meg mind a 4 terméket. Az ajánlat így volt azt hiszem, hogy egy termék vásárlása eseten 999 ft/db két termék vásárlása esetén pedig 1.398 ft/ két termék


Két szemkontúrceruzát választottam mégpedig a True Color Diamonds kollekcióbó. Mind a kettő a Black Ice nevet viseli, ami tökéletesen találó, már nagyon sokat elhasználtunk anyával belőle. Nagyon jól pigmentált, és apró, nem feltűnő csillámok vannak benne, és ráadásul még tartós is.


Aztán két Extra Lasting rúzst is választottam egy mályvás-lilás-rózsaszínes árnyalatot a Forever Pink-et, valamint egy korallos-narancsos inkább nyári színt, a Sunkissed Ginger-t.

A novemberi kampány tele volt jobbnál jobb ajánlatokkal, és kedvezményekkel, így éltem is pár lehetőséggel


A katalógus végén hasonlóan az októberi kampányhoz egy remek akció volt, mégpedig két oldalnyi rúzs közül választhattunk egyet 999 ft-ért vagy kettőt 1.498 ft-ért nos, én hármat választottam, a matt rúzsok közül. Az első a képen az Adoring Love, aztán a Pure Pink, és egy nude árnyalat a Perfectly Nude. Mind a három fantasztikus árnyalat, nagyon tetszenek, már tesztelem őket, a kedvencem a Pure Pink lett.


A következő egy testpermet volt, mégpedig egy őszi újdonság a testpermetek kínálatában az áfonyás-fahéjas illat. Nagyon tetszik, nem győzöm szaglászni :) 599 ft-ba került, és igazán őszies-télies illata van.


TTA parfümök háza táján is volt egy kihagyhatatlan ajánlat. egy női TTA parfüm vásárlása esetén egy férfi ajándék, így megrendeltem az Always illatot, és apának a Today férfi illatot, a két parfüm így 5.799 ft-ba kerül, ami szerintem nagyon jó ár, mert külön külön akciósan szokott 3500-4000 ft körül mozogni az ára.

Ti mit rendeltetek a novemberi kampányból? 
Van olyan a fentiek közül amit ti is megrendeltetek?
Melyik a kedvenc Avon-os terméketek, vagy termékcsaládotok?

Puszi Nektek!

Ha tetszett a bejegyzés kérlek nyomj egy lájkot a blog facebook oldalára. Köszönöm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése