2019. március 25., hétfő

Little Black Dress - Manzara.hu


Sziasztok!

Egy sokadik rövid szünet után újra jelentkezem. Köszönöm az üzeneteket, akik írtak ők tudhatják nincs semmi baj, csak kissé felőrölt az év eleji hajtás. Mindig elgondolkodom azon, hogy az év eleje vagy az év vége rosszabb… Nézőpont kérdése, rossznak nem rossz, de nehéz.
Szóval itt vagyunk március végén, és pont nem rég történt meg az eset, hogy a legjobb barátom egyike, négy napot adott arra, hogy felkészüljek az esküvőjére.
Se ruha, se ötlet. Egyáltalán vannak már márciusban szép alkalmi ruhák?! Persze, hogy mindenhol most van kollekcióváltás. Se tavaszi, se őszi. Egyből a nyárival kezdenek. Szóval a történet itt érne véget azzal, hogy találtam egy ruhát, de nem ez a sztori vége. Nem találtam.
Pont az elkeseredésem legmélyebb pillanatában megkeresett a manzara.hu oldal, hogy együttműködést ajánljon. Elfogadtam. –ki gondolta volna?! Szóval megnéztem az oldalt. Először nem is vettem észre, hogy vannak molett ruhák, sőt mit több molett fürdőruhák is, a táskáknál teljesen leragadtam. De aztán rájöttem!
A Manzara fashion egy webáruház – tudom meglepő – női ruházattal, férfi ruházattal, kiegészítőkkel. Egy nemzetközi hálózat. Fejlődő és megújuló divattal mely több mint 250.000 emberhez ér el világszerte.
De visszatérve a történetemhez. Ez kedden történt az esküvő pénteken volt. Ennyi idő alatt nem tudtuk lebonyolítani az üzletet, se baj.
De hogy miért írom le mindezt nektek? Ez az eset megtanított arra, hogy mindig egy lépéssel előrébb kell járni, nem csak úgy általánosságban, a ruhák tekintetében is. Most előrébb járok.
manzara.hu

A legjobbkor jött a Manzara.  Az elkövetkező családi eseménysorozat első ruhája megérkezett hozzám. Itt van… Ő. A fekete
Eddig tetszik, s bár élesben még nem próbáltam valamiért érzem nem leszek csalódott. Nagyon jó anyaga van. A mérettáblázat alapján minden gond és kérdés nélkül sikerült a méretemet kiválasztani.
Gyors és precíz szállítás, 14 napos elégedettségi garancia. Kell ennél több? Ha csak pár nappal előbb találok az oldalra megspórolhattam volna mindenféle idegeskedést.
Mint fent említettem a családi eseménysorozat 1. számú résztvevője, s azt hiszem, hogy a többiek is szépen lassan érkezni fognak hozzám, mindig előrébb leszek egy lépéssel! Aztán nyár elejére beszerzek pár fürdőruhát is, de erről később írok még Nektek…




Köszi Manzara! Megmentettél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése