2019. április 12., péntek

Glamour-napok 2019. április - Rossmann szerzemények

Sziasztok!

A shopping ünnep alkalmából gondoltam villám sebességgel hozom Nektek a bejegyzéseket a vásárlásaimról, hátha tudok pár tippet adni, van még két nap hátra az idei Glamour-napok tavaszi kuponbeváltásaiból. 

A Rossmann-ban egyik évben sem vásároltam túl sok mindent. Idén sem, a DM-es kuponok sokkal jobban felölelik azokat a termékeket amiket én szeretnék. Nem is húzom tovább, kezdjük.


Isana körömlakklemosó acetonmentes - 200 ml 349 ft - 25%

Nagyon szeretem az Isana körömlakklemosókat, de valahogy mindig elfelejtem. Most megláttam, így vettem egyet, az meg külön jó, hogy a nevetségesen olcsó árból még lejött a kedvezmény. 


Taft Carbon Force hajkrém 999 ft - 25%

Milliószor írtam már erről a termékről a blogon. Hajformázáshoz a rövid hajú hölgyeknek tökéletes választás. 


Soducrem Care & Protect kenőcs 1.099 ft -30%

Mindig jó, ha van a házban egy hámosító krém, a Soducrem az egyik kedvencem. Máskor a dobozos verziót szoktam választani, idén viszont erre esett a választásom.


Lovely Pump Up Black szempillaspirál 949 ft - 30%

Az egyik kedvenc szempillaspirálomat nem rég vásároltam újra, de arra gondoltam, hogy most a kedvezmény beváltásával betárazok még egyet.


Rimmel Brow This Way szemöldökformázó szett 003 Dark Brown - 1599 ft - 50%

Az örök kedvenc szemöldökformázóm. Van már egy pár belőle, az előzőt még mindig használom, de jó, ha van egy tartalék.


Nivea Creme - 479 ft 

A klasszikus Nivea krémet általában a csomagolása miatt nem vásárolom meg, bár nagyon szeretem. Most láttam egy tubusos kiszerelést, így akciós áron vettem egyet, remélem lesz olyan jó, mint a tégelyes változat. 


EOS shimmer ajakbalzsam - 899 ft

Ezer éve szerettem volna egy EOS ajakbalzsamot, viszont a közel 2000 ft-os eredeti árat valahogy sosem adtam ki érte, most félárra volt leakciózva így megvettem életem első EOS ajakbalzsamát. 

Vettem még pár Cif tisztítószert, hiszen féláron volt, valamint mint az utolsó két képen látjátok, pár kupon nélküli terméket is választottam. 

Ti miket vásároltatok a Rossmann-ban? Melyik volt a kedvenc kuponotok?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése