2016. augusztus 23., kedd

Mostanában vásároltam: Tesco, DM, Rossmann, Pepco stb.

Sziasztok!

Mostanában elég sokat vásároltam, és gondoltam itt az ideje, hogy megmutassam Nektek. Vásároltam könyveket, dekorációt, és pár szépségápolási terméket is :) 


A Pepco-ban voltam csütörtökön, és vettem pár dolgot, először is ezt a fent látható fűszertartókat, csak kettőt fotóztam be, de 6-ot vettem összesen és 360 ft/db áron vásárolhatjátok meg őket. Szerintem nagyon szépek, amúgy is tetszenek a Sweet Home feliratú Pepco termékek.



Akciósan 360 ft-ért vettem még egy gyertyatartót, nagyon megtetszett ez a szíves motívum, szerintem nagyon szép. 


Ha jól emlékszem 290 ft-ért választottam még 3 db kisebb fűszertartót.



Természetesen nem mehettem el úgy a Freedome állvány mellett, hogy ne válasszak valamit, most egy mono szemhéjpúderrel gazdagodtam, még pedig egy gyönyörű mályvás-rózsaszínes árnyalatot, nagyon megtetszett az árnyalata a 216-os, érdemes megnézni, szerintem egy igazán különleges árnyalat.



Két pár balerina zoknit is vettem még, 140 ft/pár áron, az egyiknek csipkés a talpa is a másik sima, már van belőle két pár de elég hamar tönkre mennek, így kell az utánpótlás.


A DM-be csak is kizárólag a Zucker Süß tusfürdőért mentem, mert nagyon kíváncsi voltam az illatára, és tetszett is, így elhoztam mindjárt kettő 199 ft/db áron akciós volt. Mint láthatjátok nem sikerült csak ezeket megvásárolnom, vettem még egy Nivea Protect&Care dezodort 699 ft-ért, és még egy Taft Looks hajformázót, amit jól benéztem mert van itthon még egy teljes de mindegy ezt 899 ft-ba került.


A Rossmann-ban akciós volt a kedvenc Rimmel alapozóm, így gondoltam mindenképpen veszek egyet, hiszen össze volt csomagolva egy sminkalappal és 2.499 ft-ba került. Tulajdonképpen a két terméket egy áráért vettem meg.



Ugyan a Catrice kiárusításból nem vettem semmit, még is vettem két limitált kiadású terméket még pedig a Rouge Luxury trendkiadásból. Az egyik a fent látható C02 Arctic Shadows trio, a másik pedig a lent látható púder. A paletta 799 ft-ba került ha jól emlékszem a púder pedig 900 ft körül. 





Illetve akció volt a strand táskákra 199 ft/db áron vettem meg, mondjuk inkább bevásároló táskának nevezném mint strandtáskának, de ennyit megért mindenképpen.


Az Aldiban vettem még a szokásos popsitörlőből, és az Ombia vattakorongból. Előbbi 459 ft-ba utóbbi kb. 300 ft-ba került.


A Lavera és DjKaty nyereményjátékán nagy-nagy örömömre nyertem egy napozás utáni zuhanyzás közbeni testápolót, és pár mintát. A tusfürdő nagyon tetszik, hamarosan írok róla. :)

A Tesco-ban is belefutottam pár leárazásba, elég vegyes a felhozatal, de hátha találtok még valamit.
A potpourrik polcánál is leárazások voltak mégpedig a vaniliás és a málnás illatok területén, 197 ft/csomag áron találtam rájuk, így megvettem mind a kettőt.



Az illatosítás területén is szereztem be pár dolgot, két ilyen pálcikás folyadékos verziót amik kb. 100 ft-ba kerültek egy rózsás és egy friss illatú volt mindkettőt elhoztam, és meglepő, de elég kellemes illatuk van, egyáltalán nem émelyítő, de nem is túl erős, az asztalomon tartom, és ott érezhető, de az egész szobát nyilván nem lengi be. Ennyit viszont bőven megért. 
Aztán a Natural Fresh márkától kb. 500 ft-ért vettünk még egy dekor illatosító köveket, ezt már használtuk egyszer akkor tetszett, ez az édes illat. 



Nevetséges áron 26 ft/db áron vettem 3 db CaoNatur babasampont, ugyanis az édes kis tacsimnak igyekszem mindenmentes vagy baba sampont használni, úgy hogy ennyiért muszáj volt elhoznom.
Aztán a szokásos Helia'D testápolókrémet ami 899 ft-ba került. Illetve egy teafaolajos sarokápolót, amit én nem kifejezetten a sarkamra vettem hanem a gyulladt területekre, és 349 ft-ba került, eddig úgy néz ki tökéletesen beválik a gyulladt bőrön :)



A Syoss termékek is akcióban voltak így egy hajlakk és egy hővédő jött velem haza 999 ft/db áron vettem őket.



Az Alexandra.hu-ról rendeltem néhány könyvet. Az első amit kinéztem az Zsédának a 2016-os határidőnaplója, amit leginkább kíváncsiságból rendeltem meg, mert akciós volt 500 ft-ba került, és azóta már használatba vettem, nagyon aranyos, de azt hiszem teljes áron sosem venném meg, nagyon kevés benne a hely.


Illetve rendeltünk még anyával 8 db Tvrtko könyvet, ami szintén az óriási akció keretén belül került hozzánk, mégpedig 390 ft/db áron. 


Az Everydayme.hu és a P&G által megrendezett, vagy megszervezett Lenor tesztprojektbe sikeresen bekerültem, aminek nagyon örülök, és már el is kezdtem a minták kiosztását :) 


Ezeket vettem illetve kaptam az elmúlt időben.


Remélem tetszett ez a bejegyzés, és nem baj, hogy ennyire hosszú lett.

Puszi Nektek! :)

6 megjegyzés:

  1. 26 Forint? Vagy az 260 akart lenni? :D még annyiért is megérné kipróbálnom, nagyon vadászom jelenleg a bőrkímélő tusfürdőket :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kíváncsi vagyok a dm-es vattacukros tusfürdőre. Sajnos akárhányszor kerestem, egyszer sem találtam, pedig nem egy dm-ben néztem.

    VálaszTörlés
  3. Szia,a füszertartók érdekelnének!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sweet home feliratúak, még megvannak?

      Törlés
    2. Szia! Igen vannak, tegnap voltam a Pepco-ban, és van még belőle bőven, több méretben. :)

      Törlés