2016. augusztus 5., péntek

Augusztusi Avon rendelés :)

Sziasztok!

Már pár napja megkaptam az augusztusi Avon rendelésemet, és gondoltam meg mutatom Nektek, hátha van valami amire esetleg én hívom fel a figyelmeteket. Nem rendeltem túl sok mindent, de azért van újdonság is ami bekerült a képzeletbeli kosaramba :) Nézzük is....


Advance Techniques 2 az 1-ben korpásodás elleni sampon és balzsam minden hajtípusra 599 ft/db

Rendeltem a család kedvenc samponjából kettőt, ugyanis a szüleim csak ezt, én pedig alkalmanként ezt használom, így viszonylag gyorsan fogy, még ez a 400 ml-s kiszerelés. Nem tudom van-e kisebb kiszerelés, én mindig ezt szoktam rendelni, egyáltalán nem kényelmetlen ezzel a viszonylag nagy kiszereléssel, szerintem ez a doboz kialakításának is köszönhető.


SuperShock szempillaspirál a dús és ívelt pillákért 999 ft

Nem rég búcsút kellett vennem, az előző ugyan ilyen spirálomtól, és úgy gondoltam, hogy ez annyira klasszikusnak számít, hogy nem szeretnék nélküle maradni, bár sok spirálom van, de ha nincs kedvem sokat vacakolni a pilláimmal, akkor ehhez a termékhez nyúlok, mert pillanatok alatt varázslatos pillákat csinálok vele, s nem mellesleg akciós volt :)


Color Trend folyékony korrektor 349 ft

Nem rég láthattátok, hogy rendeltem egy ugyan ilyen korrektort, csak a very light árnyalatban, amit kicsit sárgásnak találtam az első pillanatban, de aztán kiderült, hogy remekül működött főként a szemalatti karikákra. Aztán gondoltam, hogy ennyire akciós áron biztosan rendelek egyet, az utolsó pillanatban viszont a light árnyalat mellett döntöttem, leginkább azért, hogy összehasonlítsam élőben a két árnyalatot, az a furcsa dolog történt, hogy mind a két árnyalat tökéletes számomra, tervezek bejegyzést róluk, szóval ott kifejtem majd a véleményemet bővebben :)


Avon Alpha parfüm 3.799 ft

A kampány újdonsága volt az Avon Alpha parfüm, aminek a mintáját az előző kampányban és teljesen elvarázsolt, alig vártam, hogy megérkezzen az eredeti parfüm. Hamarosan írok róla a blogon, mert ez az idei nyaram kedvence sőt lehet, hogy az év kedvence :)


Avon Alpha for Him kölni 2.999 ft :)

Megrendeltem apának a férfi verzióját is, aminek szerintem nagyon karakteres, férfias illata van, remélem apának is fog tetszeni :)


Senses Anti-Stress tusfürdő 599 ft

A szeptemberi kampány újdonsága lesz ez az új Senses tusfürdő, ami anti-stress hatású elvileg, már tesztelem, de nem mondok semmit előre, ha érdekel Titeket akkor szívesen írok róla :)


Pur Blanca Blush kölni
Ideal Luminous pirosító - Classic Aura 

Egy tanácsadói ajánlat keretei között jutottam extra akciósan a két termékhez, a pirosító valami fantasztikusan szép, teljesen jó árnyalatot választottam ki, a kölni pedig megmondom őszintén, hogy pont hiányzott a kollekcióból, ugyanis a Pur Blanca kölnik közül csak ez hiányzott az összes többit már megrendeltem. :)

Ti mit rendeltetek mostanában? 
Van olyan amit Ti is megrendeltetek esetleg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése