2015. április 2., csütörtök

Szájfények ebay-ről


Ebay-ről rendeltem 3 db szájfényt, illetve matt szájfényt (én inkább rúzsnak hívnám). Leginkább azért döntöttem úgy hogy megrendelem, mert jókat olvastam, és hajtott a kíváncsiság. Mikor legelőször kentem fel, teljesen csalódott voltam, bár matt-nak matt volt, de hagyott az ajkakon egy igazán idegesítő ragacsos érzést. pffúj :D 


Nos, kellett valami megoldás. A megoldás pedig nálam egy ajakápoló volt, bár így nem olyan matt, de legalább nem szárítja az ajkaimat, és még így is extra-giga-mega tartós, inkább a leszedéssel van gond. Végül is  a matt dolog is kijön azután, hogy az ajakápoló elkezd beszívódni. 


Mind a három árnyalat a rózsaszín egy-egy árnyalata. Szám szerint a 12, 15, 17-es árnyalatok. A 15-ös árnyalat a kedvencem, egész nap talán ha egyszer kell felfrissíteni, abszolut evés-ivás barát. Bár anya szerint a poharakról is elég nehéz leszedni :). Tehát egyetlen negatívum a ragacsos érzés. 
Egyébként 303 ft/db áron rendeltem, ami azt hiszem teljesen elfogadható ár sőt elfogadható miket írok?! nevetségesen olcsó, ezért a tartósságért. 


Most valamivel drágábban, de megtudjátok rendelni ebay-ről. kb. 400 ft-ért. Nekem nagyon gyorsan kb. 2 hét alatt érkezett meg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése