2015. április 5., vasárnap

Márciusi kedvencek



Márciusban elég sok mindent használtam, többnyire újdonságokat, és ezekből lett pár kedvenc :)


- Planet Spa Moroccan Romance szett: Nagyon megszerettem, ezt a szettet, hidratál és azt nyújtja amit ígért, nagyon jó az illata, hát mi kell még?!


- Planet Spa Amazonian Treasures hidratáló arcmaszk: Pár kampánnyal ezelőtt rendeltem egy szettet ami tartalmazta ezt az arcmaszkot. aminek nagyon de nagyon jó illata van, ezt a remek illat pedig acai pálma és amora bogyók kivonatának köszönhető. A hatása szuper, hidratál és energizál. 

- Eveline Spa! Orchidea és Kókusz testápoló: Azt hiszem már írtam róla Nektek pár sort. Könnyen felszívódik, és nagyon jó az illata, testápolóknál jelenleg a kedvencem.

-L'oreal Sminklemosó arctisztító tej: Teljesen átálltam erre a termékre, a micellás vizek hatékonyságával tisztít, és hidratál, bár a szemem környékén nem használom, oda még a jó öreg micellás víz maradt, de nagyon szeretem.


- Advance Techniques hajkiegyenesítő spray: Nem hittem benne, de úgy gondoltam ennyi pénzt megér, és kipróbálom, de még milyen jól tettem, hogy kipróbáltam. Sőt nem is kipróbáltam, hanem rendszeresen használom, és reggelente nagyon megkönnyíti a dolgomat, sokkal kevesebb ideig kell vasalni a hajamat. 5*

Tony&Guy hajtőemelő por: Ezt a terméket sem bántam meg hogy megvettem. Eddig hajtőemelő spray-ket használtam, de ez sokkal jobb, nem kell mindennap használom, és tényleg megemeli a hajtöveimet. 


- City Rush parfüm: miután végre újra rendelhető volt a parfüm lecsaptam rá, így egész hónapban ezt használtam. Annyira szeretem :)


Ezt a hónapot leginkább az illatok, és a hidratálás jellemezte, nagyon sokat használtam ezeket az arcmaszkokat, és testápolókat. Talán annak is köszönhető, hogy a bőröm kezd rendbe jönni, hogy használom ezeket a termékeket, talán a tavasz közeledtének, bár mostanában sok mindent lehet mondani, de azt nem, hogy tavaszi az időjárás, de lényeg a lényeg, hogy az arcom teljesen rendbe jött, és így már bátran sminkelhetek. :D

Kellemes Húsvétot Kívánok Nektek! 
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése