2014. október 27., hétfő

Autumn TAG - Őszi TAG

Sziasztok!

Már javában tombol az ősz, ám az időjárás még csak most lett igazán őszi, így arra gondoltam, hogy itt az ideje elkészíteni ezt az TAG-et. Nagyon szeretem az őszt, a színek, az illatok, és minden... :D

na akkor kezdjük is...


1. Kedvenc dolog az őszben?

Azt hiszem ezt a bevezetőben már lelőttem. színek, illatok....

2. Kedvenc őszi italod?

Ebben az időszakban teljesen rákattanok a teákra, tehát a teák.


forrás




A Milford - Winter Delight a kedvencem, ami alma-fahéj ízesítésű.

4. Kedvenc gyertyád,illatod?

Nagyon szeretem az Air Wick karácsonyi gyertyáik, főleg a színjátszó gyertyákat, ebből egy őszi-téli időszakban több is elfogy. Valamint az ALDI-ban minden évben kaphatóak a saját márkás illóolajok (remélem idén is lesz) azokat <3


5. Kedvenc rúzs?

Ritkán használok rúzsokat, de ha választanom kell akkor a Vevay Cherry 402 árnyalat.

6. Kedvenc hidratáló termék?

Ebben az időszakban előkerülnek a testvajak, legjobban az Avon testvajait szeretem, rendszerint ezt használom -kivéve ha a lustaság győz-


7. Milyen színeket használsz a szemeiden?


Ilyenkor is a barnás, földszíneket használom de ez nem csak ősszel van így ez minden évszakban jellemző, a szemem színéhez ezek állnak jól.


8. Kedvenc zene, amit ősszel hallgatsz?

Na jó bevallom kb. november közepétől karácsonyi zenéket hallgatok.

forrás

9. Kedvenc őszi viselet?
Kardigánok minden mennyiségben... annyira szeretem őket...


10. Kedvenc helyed ilyenkor?
Szeretek sétálni az avaros erdőben, és hát az évszak vége felé természetesen szeretek bekuckózni, illetve beülni egy cukrászdába, vagy teázóba, végül is mindegy csak érezzem, hogy ősz van. 


11. Szereted a sütőtököt?
Sütve imádom!!! :D



12. Mivel töltődsz fel ilyenkor?
Hát szerintem a pihenés az minden évszakban pihenés, de ilyenkor azért több lehetőség van az olvasásra, film nézésre, hiszen hosszúak az esték.

13. Kedvenc őszi kiegészítőd?
Hmm ne fogjátok elhinni :D a SÁLAK :D


14. Nagy meleg pulcsi vagy vékony kabát? 
Vékony kabát.

15. Sima sál vagy csősál?  
 Is-is.


16. Előfordul, hogy hordasz napszemüveget? 
Igen, főleg vezetésközben.

17. Kedvenc őszi gyümölcs?
Narancs, alma, mandarin


18. Kedvenc őszi édesség/sütemény? 
Boci - Barackos-kekszes csoki

19. Kedvenc őszi hónapod? 
Természetesen a szeptember, a szülinapom miatt, na jó ez csak vicc, az október szerintem ez a legszebb őszi hónap.



forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése