2014. október 14., kedd

Glamour-napok október 9-10-11


Az októberi galmour-napok alkalmával sok mindent kinéztem, aztán vagy nem volt, vagy úgy találtam, hogy nincs is rá szükségem de az is előfordult, hogy több terméket néztem ki, és a kupon csak egy termék kedvezményes vásárlásra jogosított. Azért sikerült pár dolgot beszereznem, és kaptam még kuponokat is, így aztán a Rimmel és a Maybelline termékekből 2-2-t hoztam el.. Aztán úgy voltam vele, hogy ha már ott vagyunk akkor vegyünk még pár dolgot, így kiváltottam egy  150 pontos kuponfüzetet is, és abban is volt pár kedvezmény amit felhasználtam, de most csak a szépségápoláshoz tartozó termékeket mutatom meg nektek, így ez egy nagy októberi haul-t is láthatjátok ebben a bejegyzésben.


Glamour-napok:
-50%

-50%

-50%

-50%

-50%

-50%


DM Haul:


Csak a Labello-ra volt -25% kedvezményem


Szóval így mindennel együtt elég sok mindent szereztem be, volt amit jó áron, volt amit kevésbé. De szerintem egytől-egyig jó vételeket csináltam.


Ti mit vettetek a Glamour-napokon? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése