2014. október 25., szombat

Bioderma mánia

Sziasztok! :)

A címből már kiderülhet, hogy nagyon de nagyon szeretem a Bioderma termékeket. Rengeteg micellás vizet elhasználtam már tőlük, és a nyáron kapható felfedező csomagjából is elfogyaszttam jó párat. Minden terméknek az a hatása amit ígér. 

Legjobban a Sébium Pore Refiner pólusösszehúzó krémét szeretem, hiszen tényleg csodát művel a pólusaimmal. Sokszor sminkalapnak használom, hiszen nagyon szépen finomítja a bőrömet, egyszerűen mikor bekenem vele annyira, de annyira puha lesz, hogy...ahh :)

A micellaoldatai közül pedig a Sensibio H2O a kedvencem. Tökéletesen távolítja el a sminkemet -még a vízállót is- és a szennyeződéseket, dörzsölés nélkül.. A szemem körüli terülteken is nyugodtan használom, semmiféle irritációt nem okoz a mindennapi használat során. Nem szárítja a bőrt. 
Abszolút kedvenc, bármelyik micellásnál jobban szeretem bár a Garnier is hatékony, de ez sokkal kíméletesebben bánik a bőrömmel. 

9 fő termékcsaládja van ezeket különböző színekkel jelöli. 

Forrás: biodermapatika.hu

Miért is szeretem a Biodermát? 
"A termékeink korlátozott számú összetevőt tartalmaznak. A bőr természetes biológiája által ihletett hatásmechanizmusuk van. Továbbá, mi megtiltjuk a bőrt szennyező anyagok használatát. Végül, így már könnyen érthető, hogy a mi termékeink a nagyobb tiszteletben tartják a bőrt, mint bármely más termékek. Innen ered a “bőrgyógyászati biztonság”. - biodermapatika.hu

A magyarázat tehát itt van, ha egy terméknek fontos a bőröm, akkor nekem is az. 

Nem a legolcsóbb árkategória, viszont csodálatos akcióik szoktak lenni, és minden termék megéri az árát. Most nagy Micella-fesztivál van így jóval olcsóbban juthatunk hozzá azaz kb. 1 áráért kapunk 2-t.
 
Ez az akció 2014.09.14-től-2014.12.31-ig érvényes.

Mindhárom micellaoldatot lehet kapni ebben az akcióban. (2*250ml)
Én már éltem a lehetőséggel csapjatok le rá ti is! 

Forrás: biodermapatika.hu

www.biodermapatika.hu oldalon a Bioderma összes termékéről bővebb leírást találhattok. Valamint az aktuális akciókról is olvashattok itt.


Ti használtok Bioderma termékeket? Ha igen melyek azok?

Remélem tetszett nektek ez a gyors poszt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése