2014. október 4., szombat

Avon LUXE szájfény - Romantic Rose

Tegnap érkezett, ez a szájfény az Avon rendelésemmel, és tegnap egész nap ebben voltam, annyira de annyira tetszik a színe, hogy az valami hihetetlen... tehát:



A szokásos lila-arany csomagolás megjegyzem, nekem nagyon tetszik... :)







A szokásos csomagolás, tényleg luxus hatása van, nem kelt gagyi hatást és teljesen jól záródik.




Az applikátora, kényelmes, nem vesz fel túl sok terméket, pont jó.


és végül a szín, szerintem nagyon elegáns. 

Összességében: Bár még csak egy napja használom a terméket, de nagyon szeretem, a színe nagyon tetszik, szerintem szájfényhez képest elég pigmentált. Nem hagy maga után ragacsos érzést, a tartósságát nem mondanám "longlasting"-nak, de a színe kárpótol érte, hiszen minden felkenés után ilyen gyönyörűséges.
Katalógus áron: 1999 ft, de akcióban olyan 1300-1400 ft-ért is megrendelhető.
Szóval ez a termék nálam 5*

Ti próbáltátok már a Luxe szájfényeit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése