2014. október 7., kedd

Elfogyott termékek 2014. október

Szépen fogynak a termékeim, a múltkor alaposan körbe néztem, a fürdőszobában, és a cuccaim között, és rájöttem, hogy rengeteg félig elhasznált, vagy alig használt termékem van. Így amelyiket még arra alkalmasnak ítéltem, tehát nem volt büdös, és nem járt le, azt megtartottam, a többit pedig kíméletlenül kidobtam. Tehát eredményesnek bizonyult az elhatározásom, az elmúlt 1-1,5 hónapban tényleg szorgalmasan használgattam a termékeket. 
Nos lássuk:


GlissKur balzsam: Minden Gliss Kur fújós balzsamot szeretek, de ennek még az illata is remek, könnyen kifésülhetővé és nagyon puhává teszi a hajamat. A glamour napok alatt biztos lecsapok rá, hiszen 50%-os kedvezmény lesz ezekre a termékekre, tehát ÚJRA VENNÉM.

Bioderma Sébium felfedező szett: Minden egyes terméket szerettem ebből a csomagból. A micella oldat, hihetetlenül jó, már a második vagy harmadik üvegcsével használom el, és elég sokáig tart, hiszen tényleg csak pár csepp kell belőle. A krém és arctisztító is nagyon jó volt, a krém szinte selymessé varázsolta a bőrömet, és segített a pólusok összehúzódásában, nagyon jó smink alap. Az arctisztító hatékony, a szemcsék nem túl durvák és nem is túl apró pont jó. Tehát nagyon szerettem egy a csomagot és már ÚJRA VETTEM.

Anew Vitale éjszakai krém: Nagyon szeretem az Avon-nak az Anew Vitale termékcsaládját, nem ragacsos, teljesen jól beszívódik, és nekem még az illata is tetszik. Még nem tettem, de minden képen ÚJRA VENNÉM.

Balea zuhanyzás közbeni  testápoló (shea vajas): Imádom, mind a két zuhanyzás közbeni testápolóját, bár ezt talán kicsit jobban szeretem, most pont a másikat használom, de ez valahogy jobb volt. Legalább ugyan annyira hidratál mint a Níveának a terméke. Én nagyon szeretem, és a hétvégén minden képen feltankolok belőle tehát ÚJRA VENNÉM.

Avon Solutions krém: Pff, alig vártam, hogy elfogyjon. Soha többet, sem a termék állaga, sem a hatása nem győzött meg. Ragacsos, nehezen szívódik be, és egy rémálom. Bár szeretem az Avon termékeit, de ez határozottan át került a nem szeretem listának a legelső helyére. Tehát NEM VENNÉM ÚJRA.

GARNIER Pure Fruit Energy energizáló bőrradír gél: Szerettem is meg nem is. Igazából nem tudom miért van ez a kettős érzés, talán azért mert még ilyet nem használtam, ugyan is a Sunfleur bőrradírját használom, ezt csak kipróbáltam. A hatása az elején megijesztett, hiszen kipattogtam tőle, de aztán rendszeres használat után helyre tette az arcomat, kisebb-nagyobb sikerrel, ugyan olyan volt mint azelőtt, tehát javítani nem javított rajta. Szóval, ÚJRA VENNÉM, de valószínűleg most nem fogom, mert szeretnék mást is kipróbálni. 


Oriflame Ever Lasting alapozó: Minden egyes cseppjét szerettem, a fedése közepes, de én meg voltam vele elégedve. Tartósságát tekintve a napi 7-8 óra sulit kibírja, és még a gyakorlatokon is megállta a helyét. Tehát ÚJRA VENNÉM, és hamarosan újra is fogom.

Kryolan Supracolor Alapozókrém: Talán már a 3-4. kis "tégelyecske", amit elhasználok, nagyon szeretem. benedvesített szivaccsal viszem fel az arcomra, és nagyon jól fed, és amin meglepődtem, hogy egyáltalán nem szárította ki a bőrömet. Pedig azt hittem kifogja, de nem :D tehát ÚJRA VENNÉM, és még a héten beszerzem az utánpótlást.

Catrice Longlasting szemceruza: Szerettem, nem volt különös képessége, és kicsit el is mászkált a vízvonalon, de szerettem. ÚJRA VENNÉM.

MaXfactor lipfinity ajakfilc: Azt hiszem ez az ami úgynevezett vízbázisú pigmenteket tartalmaz, na ez nekem egyáltalán nem tetszett, nem is nagyon használtam, inkább kiszelektáltam, szóval ez kicsit kakukktojás. Rettentően szárít, bár tartós. De lényeg a lényeg NEM VENNÉM ÚJRA.

Avon Glazewear szájfény: Ezt is inkább kiszelektáltam, már ezer éves volt, és fura szaga lett, így nem mertem már felkenni, pedig szép halvány rózsaszínes árnyalata volt, viszont ragadt. :S Tehát NEM VENNÉM ÚJRA.

Avon Intinitize szempillaspirál: Annyira de annyira csalódott vagyok, olyan sokat reméltem ettől a terméktől, na de nem azt kaptam amit vártam. A keféje tetszett, viszont használhatatlan, A festék sem a legjobb mert próbáltam más kefével is és akkor is összeragasztotta, és elnehezítette a pilláimat. A kefére visszatérve, nekem még szúrt is, Nem volt nyerő pedig több Avon-os spirálom is van, és ez az abszolút rossz a számomra. Szóval NEM VENNÉM ÚJRA.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése