2014. november 19., szerda

Essence - All About Nude paletta



Sziasztok!

A kéréseteknek eleget téve, na nem mintha amúgy nem lett volna tervbe, de megírtam az Essence - All about Nude paletta tesztjét és hoztam nektek, egy vele készített sminket

01 nude

A csomagolás a szokásos essence 6-os palettáinak a csomagolás, ilyen volt a Sun Club, a Night Club csomagolása is. Elég táskabiztos, tényleg nagyon jól záródik. A felirat eddig még nem kezdett el kopni, pedig elég sokat dobálom a táskámba összevissza. 

Gyönyörű színek

A paletta az All about nude nevet viseli, és a csomagoláson keresztül tényleg nagyon nude, hétköznapi színeknek tünnek, de majd ahogyan látni is fogjátok egyáltalán nem az az igazi nude, ami nekem problémám is, hiszen a színek egytől egyik csillámosak. Ici-pici csillámok vannak benne, ami a mindennapokon nem biztos, hogy natúr :D Egyébként tényleg gyönyörűek a színek, a pigmentáltsága ár-érték arányban megfelelő, nem ez a legpigmentáltabb palettám. A két kedvenc színem van benne, a felső sor 3. színe, és az alsó sor 3. színe. Nem porozódik, nem pereg le, az Essence I <3 stage szemhéjalapjával simán kibír 8-9 órát mindenféle maszatolódás nélkül.



Egyénként így a képek nem adják vissza, de itt nem látom túl csillámosnak, viszont valójában tényleg csillog, nekem inkább alkalmibb palettának fog funkcionálni :)



Az alapozáshoz a Giordani Gold sminkalapját használtam, valamint a Luxe alapozómat Natural Glamour árnyalatban, fixálni pedig a Catrice All Matt plus 020 Nude Beige púderével fixáltam.


A szemöldökömet a NYX szemöldökformázó készletével töltöttem fel. A szememen alapnak az Essence I <3 stage alapot használtam, és csak ezt a palettát, a számon pedig egy sima Garnieres ajakápolót használtam. 



Remélem tetszett nektek ez a smink, és ez a kis teszt. 

6 megjegyzés:

  1. Én annyira szerettem volna szeretni ezt a palettát. A színei tökéletesek, de nekem szemhéjalappal sem bír 1 órácskánál többet. :/
    Apropó, a színek neked is istenien állnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és sajnálom, hogy neked nem működik, nekem tényleg nagyon jó, bár volt olyan hogy nekem is ajánlottak valamit azt hiszem ugyanígy egy palettát, hogy ilyen hiper-szuper extra longlasting, és kb úgy nézett ki egy óra múlva, mint a nem longlasting egy nap múlva... de azért sajnálom, hiszen tényleg nagyon jó színek vannak benne... :(:)

      Törlés
    2. Ja és nagyon tetszik a blogod! :):)

      Törlés
    3. Hát igen, az én rejtett szemhéjammal eléggé küzdök tartósság tekintetében. :)

      Örülök, hogy tetszik! :)))

      Törlés
  2. Szia!
    Köszi a tesztet, tényleg nagyon jól állnak ezek a színek, ha legközelebb Rossmannban járok mindenképp beszerzem :)
    Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Klau!
      Nincs mit, és köszi. Aztán jó sminkelgetést a palettával! :) Biztosan szép sminkeket fogsz vele készíteni. :)

      Törlés