2014. november 7., péntek

Novemberi Avon haul

Sziasztok! 




A novemberi Avon rendelésem nem sikerült túl nagyra, de tudjátok jön a karácsony spórolnom kell, ha mindenkinek azt szeretném adni amit kigondoltam :) De azért sikerült pár dolgot rendelnem.



 Planet Spa Blissfully Nourishing testápoló balzsam (1599ft)
Imádom az összes Plaent Sap terméket, már használtam ilyen testápolót régebben és most olyan jó árban volt, hogy elcsábultam :D


 Színmegújító ajakrúzs - Hollywood Colletction - Show Business (939ft)
Igazából nem is akartam rúzst rendelni, de az utolsó pillanatban megláttam ezt a színt, és beleszerettem :D Gyönyörű színe van már kipróbáltam 


Luxe alapozó - Natulral Glamour  (2099ft)
Az előző Luxe alapozóm nagyon sötét, így mindig keverni kellett egy világosabb színnel, de most megrendeltem remélhetőleg ez a megfelelő árnyalat még nem néztem meg.


Ultra Sexy kölni (3599 ft)
Már kívánságlistás volt ez a termék egy ideje, és most megrendeltem :D Nagyon kellemes illata van.
Szeretem :D

Ti mit rendeltetek a novemberi kampányból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése