2014. november 5., szerda

Rimmel Lasting Finish rúzs - 002 Candy


Sziasztok! 

Ma a Rimmel ajakrúzsai közül a 002 Candy árnyalatot szeretném nektek kicsit közelebbről bemutatni. A Glamour-napok alkalmával sikerült őt beszereznem. Már régóta szerettem volna egy visszafogott hétköznapi rózsaszínes rúzst. Ahogy elnéztem a kínálatot ez a kis csoda tetszett meg a legjobban. :)


Csomagolás
Elég jól záródik, teljesen táskabarát (legalább is nálam)


Nagyon szép színe van, igazán hétköznapi, nagyon szeretem. 
Elég pigmentált, és nem szárít. A finishe pedig egyáltalán nem matt :D 




Nagyon krémes, felvitel után egyáltalán nem nehezíti el az ajkakat. Nem ragad, ami nálam nagyon fontos.
Az illata pedig tényleg igazán Candy. 


A tartósságáról annyit, hogy egyenletesen kopik, nem túl gyorsan, de azért nem egy nagyon nagyon hosszan tartó rúzs, de szeretem, annyira szép amikor felviszem. Ja és elég egy rétegben felvinni, és elérem fele a fent látható eredményt, ez a kép a felvitel után kb. fél órával készült. :) (Az előző bejegyzésemben láthattátok ezt a hétköznapi sminket)

Remélem tetszett nektek ez a kis teszt. Ti használjátok a Rimmel rúzsait? Mi a tapasztalatotok velük kapcsolatban?

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most akadtam a blogodra, nagyon tetszik végig is néztem :)
    Lécci posztolj továbbra is!
    Üdv: Klau

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik a blog :) és köszönöm hogy írtál :)

    VálaszTörlés