2014. november 6., csütörtök

Mini haul :)

Sziasztok! 

Valamelyik nap betévedtem a Rossmann-ba és mondanom sem kell, hogy pár dolognak nem bírtam ellenállni. Volt ami kívánságlistás volt, és persze az ajakbalzsam mániámnak is hódoltam, na meg pár sminkcucc is becsúszott (nem is értem :D).


Csoportkép :D

Már kívánságlistás volt egy ideje ez a szemhéjpúder alap, eddig csak az Avon-ost használtam, így kíváncsian várom, hogy milyen lesz, mert olvastam róla hideget-meleget is. Na majd meglátjuk :)


Az előző műszempilla ragasztóm tönkre ment beszáradt vagy mit tudom én, de használhatatlanná vált. Így vettem egyet, egy teljesen átlagos átlátszó ragasztó.


Ajakápoló mániaaaaa!!!! :D Nem tudtam ott hagyni ezt a csodaságot mert kb. 300 ft. volt vagy még annyi se. Azt ígéri, hogy nyugtat, regenerál, és ápolja a kiszáradt ajkakat.



Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem valahogy mindig eltűnnek a hegyezőim :D tehát itt a pótlás :) Sima Essence-s még ilyenem nem volt, és még nem is próbáltam, de gondolom teszi a dolgát 


Nem tudtam ott hagyni ezt a gyönyörű Essence-s palettát, annyira szép színek vannak benne. Az All about nude - 01 nude palettája. (Terveim szerint jön majd a teszt)


Választottam még két gyönyörű színű szemceruzát szintén az Essence-től, - ez egy Essence-s nap volt :D- tehát egy barnát és egy kék árnylatra esett a választás. Az egyik a 08 Teddy, és a 21 Feel the Eclipse

Illetve mint láthattátok vettem egyet a kedvenc csokimból :D ahw... annyira imádom :D

Remélem jól telik a hetetek! Puszi mindenkinek! 

3 megjegyzés:

  1. Áhw gyönyörű az az Essence paletta! *-* Számomra olyan őszies is, de már Karácsonyias színeket is tartalmaz.:) Nagyon várom a tesztet róla!
    A Garnier ajakápoló ennyi pénzért pedig kész főnyeremény. Szuper dolgokat zsákmányoltál be. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én leginkább a szemhéjpúder alapozóra vagyok kíváncsi, de a paletta is valóban nagyon szép, kicsit félek az essence szemhéjpúderek pigmentáltságától- mert van már rossz tapasztalatom velük kapcsolatban. Várom már a tesztet :)
    Klau

    VálaszTörlés
  3. Figyeljétek mindketten az oldalt a héten :) Essence termék tesztek várhatóak :)

    VálaszTörlés