2016. április 11., hétfő

Áprilisi Avon rendelésem

Sziasztok!

Ebben a kampányban nem rendeltem túl sok mindent, szinte csak olyat, amit használok rendszeresen, és most elég jó áron volt elérhető a katalógusban. Valamint egy újdonságot is rendeltem, ami a májusi kampánytól elérhető.


Pár bejegyzéssel ezelőtt, összeszedtem a legjobb akciókat a fent látható katalógusból, a bejegyzést ide kattintva találjátok.


Avon Sensen tusfürdő Joyful Tropics (599 ft) 
Tudom, tudom nagyon sok tusfürdőt rendelek mostanában, de nagyon szeretem ezeket a termékeket, ez most egy igazán nyári illat papaya és barack, ami Nekem valamiért teljes mértékben a nyarat idézi, és képzeletben már nyaralok, bár azért még elég messze a nyár. Minden esetre az illat így első szaglászásra tetszik, nagyon finom, nagyon gyümölcsös, nagyon nyár, szerintem használat közben sem fog csalódást okozni, hiszen tényleg nagyon szeretem a legtöbb Sensens tusfürdőt.
Májusi kampánytól rendelhető ez az illat.


Advance Techniques 2 az 1-ben korpásodás elleni sampon és balzsam minden hajtípusra (599 ft)

Biztos vagyok benne, hogy már a könyökötökön jön ki ez a termék, hiszen szinte minden rendelésemben megtalálható ez a termék, anya és apa is nagyon szereti, néha  én is használom nincs bajom vele, az illata tipikus Avonos hajápoló illata van, és 400 ml-s kiszerelésben volt most akciós.


Planet Spa Perfectly Purifying arcradír (699 ft)
Tulajdonképpen ez a termék is visszatérő kedvenc, láthattátok már az őszi kedvencekben is, és vettem már más arcradírt is, és mindig visszatérek a Planet Spa termékéhez, és már megrendeltem mást is pár kampánnyal ezelőtt, de az nem váltotta be a hozzáfűzött reményeimet. Így azt hanyagolom, és újra rendeltem ezt, és tényleg nagyon ajánlom mindenkinek gyengéden tisztít és ápol.


Avon Naturlas Csokoládés és epres testradír
Ezt egy akció keretén belül rendeltem, ahol három Naturals terméket vásárolhattunk 1.299 ft-ért és én ezt  két termék választottam, egy testpermet mellé. Ezek a termékek is visszatérő kedvencek. Mindkét illat nagyon kedvencem, felváltva használom őket, most ha elfogy az epres, akkor a csokisat fogom használni, téli kedvencben is láthattátok már, valamint több Avonos bejegyzésben is.

Naturals Orchidea és fekete áfonya 
Ahogy melegszik az idő minden évben egyre többször nyúlok a testpermetekért, gondoltam beújítok egyet, elsőre az illata az tetszik, aztán majd meglátjuk élesben. 

Hajcsipesz (329 ft)

Elfelejtettem befotózni, de a klasszikus Avon-os hajcsipesz szettről van szó.
Gondolhatjátok, hogy rövid hajú lánynak minek a hajcsipesz. Tulajdonképpen a hajvasaláshoz kell, hogy szépen szét tudjam választani a már kivasalt hajamat, és azt is amit még nem :):)

Apának is rendeltem pár terméket, többek között egy Mesmerize for Him parfümöt, és két tusfürdőt, apa nagyon szereti az Avon tusfürdőit, és most véletlenül ez a parfüm eltalálta az izlését, egyébként  a Today for Him parfümöt használja

Remélem tetszett a bejegyzés, és nem volt nagyon uncsi, hogy nem volt benne, csak egy-két olyan termék amiről még nem beszéltem Nektek, de most nem találtam olyat, ami megfogott volna, a kedvenc termékeimen kívül.

Ti mit rendeltetek, vagy rendeltek az áprilisi Avon katalógusból?
Esetleg van amit ti is megrendeltek ezek közül?

Puszi Nektek!


2 megjegyzés:

  1. A tusfürdőt én is kinéztem magamnak, nagyon jó illata van. Viszont! Nem tudom, te hogy vagy vele, de azért nem rendelek már ilyet, mert egyszerűen nem bírom kinyitni! Annyira nehéz, szó szerint belefájdul az ujjam, kezem, mire végre ki tudom nyitni a kupakját... Persze, az is egy megoldás, ha mindig nyitva hagyom, de múltkor ügyesen felborítottam takarítás közben..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, teljesen igazad van, eddig annyira gyenge volt a teteje, hogy első nyitás után letört, most pedig nagyon erős, én általában még zuhanyzás előtt kinyitom, mert úgy talán könnyebb, míg nem vizes, de ha meg nyitva hagynám, akkor belefolyik a víz, vagy tényleg kiborul. Esetleg azt próbáld meg, hogy ha lesz olyan, aminek jól nyílik a teteje a tetőt tartsd meg, és egy olyanra ami nehezen nyílik tedd át. Jobbat sajnos én sem tudok. :)

      Törlés