2016. április 1., péntek

Áprilisi Avon katalógus

Sziasztok!

A blog kezdete óta még nem csináltam ilyen bejegyzést, amilyet most fogok. Biztos vagyok benne, hogy már észre vettétek, hogy mennyire szeretem az Avon termékeit, és hála Istennek jó pár terméket birtokolok is, és mivel már vagy 5-6 éve vagyok tanácsadónő, így elég jól ismerem az egyes termékeket és az árakat amikkel dolgoznak.
Őszintén szólva, aki csak néha látja az aktuális katalógust annak az akció szó kicsit többet nyom a latba rendelésnél, mit annak aki minden újságot lát, és még sok terméket is használ.
Ebben a bejegyzésben az Áprilisi katalógusból szeretnék megmutatni pár olyan terméket, amire szerintem érdemes lecsapni,.

* A képeket látható termékek csak illusztrációk, a katalógusban lévők eltérhetnek a képeken lévőktől.

6-7. oldal

Innen a két hajvégápoló szérumot emelném ki, szerintem nagyon kedvezményes a 699 ft-os ár.
(Ha már kezetekben a katalógus a 6. oldalon lévő spray hajápolókat is fussátok át!)


29.o

A 29. oldalon található kőpúder és a szintén itt található pirosítók is nagyon jó árban vannak 1.399 ft-ba kerülnek.
A púder két árnyalatban a pirosító pedig négy árnyalatban érhető el.





39.o

SuperShock szempillaspirálok

Mind a három spirál 999 ft-os áron rendelhető, és ez igazán jó ár, bár többször is szokott akciós lenni, de általában a fent említett ártól drágábban árulják.


48.-49.o  és 189.o

Körömlakkok, mind a három oldalon található körömlakkok egész jó árban kaphatóak 699 ft/db áron.


80-81.o

Igaz még csak április van, de érdemes elkezdeni beszerezni a napozáshoz szükséges termékeket, és most kedvező áron 1.099 ft-ért rendelhető mind a két oldalon található összesen 7 termék, bele értve az önbarnítókat is.


154.-159.o 

A fent említett oldalakról bármely 3 termék 1.299 ft-ba kerül, szerintem ez egy igen kedvező ajánlat, jó magam is szemezgettem közülük párat.



172.-173.o

Footworks lábápoló termékek. 399 ft/db áron kaphatóak az oldalon feltüntetett termékek, tulajdonképpen szerintem a tavaszi láb megújulás elengedhetetlen termékei.



180.-183.o

A feltüntetett termékek hihetetlen jó áron rendelhetőek, érdemes szétnézni az akciós oldalon, bár feltétel, hogy legyen másik termék is amit vásároltok a katalógusból, de szerintem ezt nem lesz nehéz betartani ennyi remek termék közül.

Remélem tetszett Nektek ez a típusú bejegyzés, egy próbát megér úgy gondolom, és ha Nektek is érdekes, akkor akár több kampány alatt is posztolhatok ilyet. :)

Puszi Nektek! 

1 megjegyzés:

  1. A zöld hajvégápoló szérum nagyon jó! Megrendeltem még az előző, vagy azelőtti katalógusból, amikor szintén ilyen olcsó volt, és nekem nagyon bevált. Igaz, épp előtte lett levágva a hajam, de ennek már két hónapja, és nagyon szép, egyáltalán nem töredezik!
    A körömlakkokat is néztem, és jó színek vannak, de most valamiért nem tudtam rávenni magam, hogy rendeljek, de még messze a hónap vége :D
    A naturals kis tusfürdők is nagyon jók, a cseresznyevirágosból rendeltem, tök jó illata van :)

    VálaszTörlés