2016. április 27., szerda

Cuticura Skin+Balance tápláló arctisztító száraz bőrre

Sziasztok!

Nem rég egy bejegyzésben említettem, hogy akciósan vásároltam egy Cuticura arctisztítót, és gondoltam megosztom veletek tapasztalataimat. Elsősorban az tetszett meg, hogy alkohol mentes, és száraz bőrre ajánlják kifejezetten. Bár a bőröm általában kombinált, most kifejezetten száraz az utóbbi egy hónapban.


A terméket olyan 3 hete használom reggel és este nedves arcbőrre. Géles állagú arclemosó, amivel nekem annyi problémám van, hogy nagyon híg, ezáltal nagyon folyik és mivel a terméket a kupakján lehet tárolni így érdemes rászánni pár másodpercet, míg tubus végébe folyik a termék, mert én az elején sok terméket kifolyattam így. Ami külön tetszik, bár szerintem ez csak nekem lehet fontos, hogy a termék ami a kupakba folyt, nem szilárdult meg, és nem lett ilyen undi színe és állaga.
Az illata, hát nem a legkellemesebb de egyáltalán nem olyan erős, hogy ne lehetne elviselni. 
Ennek az arclemosónak a kevesebb néha több nagyon jó jelzője, hiszen nagyon jól habzik, és ha sokat nyomunk ki a tenyerünkbe, konkrétan bele lehet fulladni a habba. 


Befotóztam a leírást, hogy ti is láthassátok mit ígér. Reggel az este már előzőleg megtisztított arcomat tisztítom meg vele, este pedig ez az első lépés az arctisztítási rutinomban, így a sminkeltávolítást remekül tudtam tesztelni, nem azt mondom, hogy teljesen leszed mindent, de meglepően kevés smink maradványt hagy az arcomon, még így is sokkal több sminket szed le mint egyes sminkeltávolítók. Tényleg egy nagyon gazdag arctisztítóról van szó, annyira jó puha lesz utána  a bőröm, nem húzódik, és nagyon kellemes tiszta, felfrissült érzést hagy maga után. Semmiféle irritációt nem okozott. A nagyon száraz területeket az arcomon rendbe tette ez az arclemosó, és 499 ft-ba került akciósan, van hozzá arckrém is, nagyon gondolkozom rajta, hogy beszerzem, bár úgy tudom, hogy a DM-ben kifutó termékek, így lehet jó lenne minél előbb még betárazni belőle, és ezzel azt hiszem el is mondtam, hogy nagyon megszerettem, és nagyon elégedett vagyok vele. Csak a fent említett problémám van vele az állaga semmi más. Nagyon kellemes meglepetést okozott. 
. Egy drágább arclemosómhoz hasonlítva nagyság rendekkel jobb, és én eddig azt hittem az a legjobb, na mindegy. Egyébként azt még nem említettem, hogy a termék 150 ml, és mint említettem nagyon kevés kell belőle, így sokáig elég egy flakonnal.

Ti próbáltátok már a terméket?
Nektek bevált?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése