2016. december 2., péntek

Téli Tag

Sziasztok!

Kohulák Anita csatornáján találtam meg ezt a jó kis TAG-et és gondoltam kitöltöm, mert olyan régen volt már hasonló bejegyzés. Egyébként érdemes ellátogatnotok Anita csatornájára, én nem rég fedeztem fel, de a csatornáján ragadtam :)
1. Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?

Most két termék is van amiért rajongok. Mind a kettő Planet Spa termék az első amit szinte mindennap használok a termék család viszonylag új tagjai közül a Treasures Of The Desert kézkrém (teszt itt) valamint hetente egyszer próbálom beiktatni a Blissfully Nourishing Nail Spa kéz és lábfürdőjét. 





2. Forró csoki vagy forralt bor?


Bevallom őszintén nekem mind kettő nagy kedvencem. Forró csokit elég sűrűn iszok ilyenkor, forralt bor nélkül meg nincs karácsonyi vásár.





3. Mutasd meg egy télies sminked!


Tulajdonképpen ilyenkor is a kedvenc színeket használom.




4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?

Tulajdonképpen itt is mind a két illetve három tevékenység közel áll hozzám, de mióta igazából nincs túl sok hó, ezért inkább az első opciót választanám, ugyan is egy jó könyv és egy forró kakaó, vagy tea azért jól tud esni akár még szánkózás/hóember építés után is.

5. Kedvenc dolgod a télben?

Tulajdonképpen mindent szeretek, a hó esést, az ünnepi fényeket, a nagy sálakat, a sapkákat, és mindent ami a téllel együtt jár, az év végi csendességet, és az új évi igzalmakat, fogadalmakat amiket nem tudunk betartani... mindent.


6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?

Ami csak télen van nálam az a kézmelegítő :) sajnos a tavalyiak közül egy tönkrement remélem idén betudok szerezni egy újabb párt.

7. Kedvenc karácsonyi film?

Tulajdonképpen minden karácsonyi filmet szeretek a magam módján, és nincs is kedvencem, talán az örök klasszikus Kevinnel :) de nagyon szeretem a sorozatok karácsonyi részeit is.

8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?

Egyiket sem tudok sajnos, de a síelést nagyon szívesen kipróbálnám.

9. Hogyan tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?

...és akkor kiderült, hogy nincs Jézuska és Mikulás

"Azt nem tudom, hogy hogyan, és mikor derült ki számomra hogy nincs Jézuska, de azt tudom hogy akkor világossá vált egy már régóta megválaszolatlan kéra dés, mégpedig az, hogy ha szenteste templomba mentünk miért volt apának mindig valami halaszthatatlan dolga, kifogása amiért vissza kellett mennie a házba. Nem emlékszem arra sem, hogy egy pont egy karácsonykor történt-e vagy valamikor mondjuk nyáron, csak ennyire emlékszem hogy megértettem a dolgot.
Nagyobb törést nem okozott azt hiszem, hiszen teljesen jó szívvel gondolok vissza gyerekkorom karácsonyaira, és az azutániakra is mikor már tudtam, hogy anya és apa a Jézuska és a Mikulás, a szentestékre, és a Mikulás várásra is. Annyi talán még, hogy valahogy nekem mindig olyan hihetetlen volt az egész, nem azt mondom hogy nem hittem benne, persze hogy hittem, csak úgy mindig kételkedtem, de anya és apa jó szülőkhöz méltóan mindig elhessegették a bizonytalanságot :)"

Ezt a kérdést a tavalyi karácsonyi Tag kérdésekben már megválaszoltam és most bemásoltam :)

10. Kedvenc téli illat?

A vaníliás, és fahéjas, a pirosbogyós, és a mandulás illatok mind a kedvenc téli illataim közé tartoznak.


11. Kedvenc karácsonyi zene?

Furcsa lehet, hogy mostanában egy magyar zene a kedvenc ünnepi zeném mégpedig Malek Andrea és Kulka János feldolgozásában a Hát Boldog Karácsonyt! című szám.


Ha esetleg további téli, karácsonyi vagy ünnepi általam megválaszolt kérdéseket olvasnátok, akkor a linkekre kattintva megtehetitek. 


Ha kedvetek van megválaszolni a kérdéseket és nem rendelkeztek bloggal, akkor bátran írjátok meg kommentben, hapedig kedves bloggertársak ti is kitöltöttétek, akkor küldjetek a kommentszekcióba egy linket, én nagyon szeretem olvasgatni mások készülődését, és szokásait.

Puszi Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése