2016. december 8., csütörtök

Decemberi Avon szerzemények

Sziasztok!

Ebben a hónapban elég sok mindent rendeltem a katalógusból. Legfőképpen illatokat, több kedvencem is nagyon jó árban volt, így megrendeltem őket. Tele van a kampány kihagyhatatlan ajánlatokkal, ha még nem tettétek meg akkor mindenképpen nézzétek meg a katalógust. 


Avon Alpha for Her szett 2.799 ft

Ezzel az illattal már találkozhattatok nálam, és tesztet is írtam róla. Itt elolvashatjátok. Az előző üvegcse már kifogyóban van, és így gondoltam ilyen remek áron újra rendelem, és addig szépen várakozik majd, míg az előző teljesen el nem fogy. Bár ez az ár feltételhez kötött volt, de túlságosan is egyszerű volt számomra ezt a feltételt teljesíteni. (3999 ft-ért vásárolni a decemberi katalógusból és/vagy a Butikból). A szett tartalmazott még egy testápolót, és egy spray-t is. 


Avon Attraction for Her parfüm 2.499 ft

Már régóta szemeztem ezzel a parfümmel, és mindenképpen kiakartam próbálni mert az illatminta amit kaptam nagyon tetszett. A decemberi katalógusban egy limitált, ünnepi kiadása van a parfümnek igaz, hogy csak 30 ml, és arra gondoltam, hogy ez a kisebb verzió pont jó lesz hiszen a táskámban is tökéletesen elfér majd. 


Nutraeffects BB krém (light) 1.899 ft

Kampányok óta szemezgetek ezzel a termékkel is, és most gondoltam megrendelem, mert fogytán van az összes BB krémem. Még nem próbáltam ki, de mindenképpen írok majd róla a blogon. Vegyes tapasztalatokat olvastam róla, és gondoltam, hogy most ezt kipróbálom mert amik eddig voltak azok közül csak az Aden termékével voltam igazán elégedett. Remélem nem lesz csalódás, a Nutraeffects termékcsaládot szeretem, így sok rosszra nem számítok a termékkel kapcsolatban. 


2 az 1-ben korpásodás elleni sampon és balzsam 749 ft

Rengetegszer láthattátok már ezt a sampont nálam, szinte minden Avon rendelésem nélkülözhetetlen részvevője. Most tetszik ez az új csomagolás, és a 400 ml-s kiszerelés került most ennyibe. 


Advance Techniques Regeneráló sampon 998 ft/2 db

Tulajdonképpen ennek még nem jártam utána, de én emlékeim szerint egy sampont és egy balzsamot rendeltem, de a csomagban két sampon volt. Túlzottan nem idegesítem magam rajta, majd most rendelek egy balzsamot aztán addig még úgy is van más amit használok. Gondolom sokan nem értitek, de ez egy berögződés nálam, hogy ha lehetőség van rá, akkor szeretem a sampont a balzsamjával használni, sőt inkább csak ilyen termékeket választok amik párban kaphatóak.


Csokoládé testradír, Kókusz és csillaggyümölcs testpermet, Szeder és vanília testpermet
 1.299 ft/3 db

Egy nagyon jó ajánlat található a katalógusban a Naturals termékek között lehetett válogatni egy termék 599 ft-ba 3 termék pedig 1.299 ft-ba került. Így sikerült összeválogatni ezt a három terméket. A csokoládés testradír óriási kedvenc és külön örülök, hogy most a téli időszakban a csokis testradír lesz a társam, azt hiszem már említettem, hogy egyszer a csokis egyszer az epres verziót használom. 
A kókusz és csillaggyümölcs testpermetet már használtam (itt olvashattok róla tesztet), most újra rendeltem mert nem tudok nélküle élni, de néha annyira jó egy kis nyarat csempészni a télbe.
A szeder és vanília testpermetet azért rendeltem meg, mert az áfonyás fahéjas verzió nagyon bejött, és gondoltam ez is biztosan valami nagyon téli nagyon jó illatú lesz. Nem mondom, hogy az illata rossz, de inkább a szeder fanyarsága érződik rajta, mint a vanília édessége, és nekem ez kicsit csalódás, de biztosan elfogom használni. 


Mandula habfürdő 699 ft

Utolsó pillanatban láttam meg ezt az édes mandula habfürdőt, és miután megszagoltam az illatmintát tudtam, hogy ez nekem kell. Valami fantasztikus illata van, kicsit téli, karácsonyi de nem az a fűszeres. Egyáltalán nem émelyítő. Nagyon kellemes. Valamelyik édességnek van ilyen illata de még nem tudtam rájönni, hogy melyiknek. Ha tehetitek szagoljátok meg Ti is.


Far Away parfüm 1.099 ft

A Far Away illatából is sikerült beszereznem egy 30 ml-s verziót. Nagyon jó árban volt, és az előző Far Away parfümömet sikerült eltörnöm. 


Imari Elixir kölni 2.249 ft

Az Avon újdonsága ez a parfüm. A januári kampánytól rendelhető. Illatminta nélkül rendeltem meg, így kicsit féltem, hogy tetszeni fog-e vagy sem, de egyenlőre tetszik, hogy kedvenc lesz-e azt még nem tudom, mindenképpen írok majd tesztet. 

Ti mit rendeltetek a decemberi kampányból? Van olyan amit ti is megrendeltetek?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkoljátok a blog facebook oldalát. Köszönöm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése