2016. december 23., péntek

Blog Karácsony 2016


Sziasztok!

Ha a címből még nem derült volna ki, ma a blog karácsony idei ajándékozásáról lesz szó. Idén is Iluss bonyolította le az egész szervezést, akinek a blogját ide kattintva megnézhetitek, és itt szeretném megköszönni a munkáját. Bár kevesebben gyűltünk össze mint a korábbi években, de ez nem szegte kedvünket, sőt, ahogy elnéztem a csoport tagjait, biztos vagyok benne, hogy mindenki elég sok időt, és energiát fordított a párjára. Ez évben úgy alakult, hogy én Nórát, a Nora's Diaries blog írónőjét ajándékoztam meg, a tavalyihoz hasonlóan. Remélem idén is sikerült, meglepnem Nórát, nem szerettem volna tucat dolgokat ajándékozni, ezért igyekeztem olyanokat összeválogatni, amiknek én is örülnék.
Engem pedig Mesy a Testvérkódex egyik bloggerínája ajándékozott meg egy csodálatos karácsonyi csomaggal. Bár Mesy időben elküldte a csomagot, én mégis csak tegnap tudtam kibontani, ugyanis tegnap jöttem haza, már fotón láttam, mert anya volt olyan rendes, hogy befotózta, de így élőben azért teljesen más.

Először is hozzád szólnék Mesy így a bejegyzés keretein belül. Köszönöm ezt a csodálatos csomagot, nagyon-nagyon tetszett minden! Köszönöm, hogy odafigyeltél minden apró részletre, és hogy ennyire személyre szabtad a csomagot, és tényleg minden terméket mintha nekem találtak volna ki. Köszönöm.

Nézzük is mit rejtett a csomagom:

Az első dolog amit kiemelnék, az egy gyönyörű képéslap amit a fenti képen és láthattok, a benne lévő szavak, mondatok nagyon jól estek, Mesy egy angyal.


Nos, láthatjátok, hogy Mesy nem aprózta el. Sok mindent tartalmazott a csomagom, talán kicsit túlzás is, mennyi mindent küldött Nekem. 


Azt se tudom, hol kezdjem...
Kezdem a maszkokkal, bár a képen annyira nem látszik, de kaptam két almás maszkot, amit kiváncsian várok, hogy kipróbáljam, és szerintem lesz szó róluk a blogon, még nem találkoztam ezzel a márkával, de biztosan jó lesz. Aztán még egy maszk helyet kapott a csomagomban, még pedig egy Balea maszk, ami vízhiányos bőrre való, és valóban látszik, hogy Mesy mindenre figyelt, hiszen ebben a téli időben tényleg erősen küzdök a bőrömmel, azt hiszem ezt a maszkot még ma este kipróbálom, hogy holnapra a karácsonyfa mellett magamat is pompába öltöztessem.
Aztán bár a blogon azt hiszem még nem írtam, és nem volt szó erről a termékről, de elég sokat elhasználtam belőle, ez pedig a Balea vaníliás fürdőcsillaga, csillagos ötös, imádom ezt a terméket. 
Az édesség hiányom pótlására is figyelt, így a vizsgaidőszakra pont jó lesz ez a mini bonbon, amit nézegettem, és biztosan isteni finom. 
Az ajakápoló mániás lány kollekciója egy újabb darabbal is bővült, még Isanás ajakápolót nem használtam, de biztosan jó lesz majd, és a csomagolása pedig külön ultra cuki. Egy iciripiciri színe van, és csodás cseresznye illata.


A csomagba került még egy Alverde testvaj is aminket fantasztikus friss illata van, és biztosan használatba veszem még az ünnep alatt, és hogy a szemhéjpúder mániám is ki legyen elégítve kaptam egy gyönyörűséges Catrice duót, amit én már egyszer kinéztem magamnak, de aztán elfelejtkeztem róla. Ez a Bold Softness limitált kiadás C02 Mauve Medley árnyalata. Imádom a karácsonyi sminkemnél biztosan előkerül majd holnap. 


A következő termék egy olyan termék amit pár napja a kosaramba raktam, de aztán kikerült belőle, mondván, hogy van elég kézkrémem, és annyira, de annyira örültem neki, mikor anya küldte a képet, imádom, nem bírtam ki, már kibontottam, és fantasztikus. Tökéletes téli illat, nagyon intenzív hidratálás, azt hiszem hozok majd róla tesztet. 


A teázás mára meg van oldva, isteni finom teákat kaptam amiket már el is készítettem, és nagyon jók voltak ajánlom mindenkinek. 


Végül de nem utolsó sorban, egy gyönyörű kerámiadísz is került a csomagocskámba, ami idén a karácsonyfánkra is felkerült.


Köszönöm újra Mesy, nagyon sok boldog percet okozott a csomagod.

Így kívánok Neked és minden Kedves Olvasómnak Boldog Karácsonyt!

Puszi Mindenkinek!


6 megjegyzés:

  1. Tényleg szuper jó dolgokat kaptál! :) Az a képeslap annyira cuki *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök neki, hogy minden ennyire elnyerte a tetszésedet, izgultam, hogy ne legyen a csomagban semmi olyan, amit talán már megvettél magadnak. 🙂❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Mesy, nagyon eltaláltad nem tudom hanyadszor, de köszönöm :)

      Törlés
  3. Csodás dolgokat kaptál, és meg kell jegyezzem, hogy a fotóid is nagyon hangulatosak lettek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elhiheted, hogy mindennek nagyon örültem, és köszönöm igyekeztem kicsit karácsonyosabb képeket készíteni :)

      Törlés