2014. december 20., szombat

Christmas TAG

Sziasztok!

Lassan itt a karácsony, és gondolom nem árulok el titkot, de én nagyon szeretem ezt az ünnepet. Szeretem az előtte lévő készülődést, és szeretem magát a karácsonyt is. Szeretem az ajándékvadászatot, hogy ki minek örülne a legjobban, szeretem a fényeket, a sürgést-forgást, még a sorban állást, és a tömeget is - elég hülyén hangzik ez így - de tényleg így van.
Gondoltam jövök nektek egy TAG kérdés sorral (még valamikor októberben mentettem le, így nem tudom hogy honnan vagy kitől) így az ünnep előtt.


1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Egyértelműen csomagolópapír, az egyik kedvenc része az ünnepi készülődésnek, mikor karácsony előtt pár nappal mindenki ajándékát becsomagolom.


2. Igazi fa vagy műfenyő
Mióta az eszemet tudom igazi fenyőnk van, imádjuk az illatát, nem mondom, hogy a műfenyő nem tud szép lenni, de az igazi az még is csak igazi. 

3. Mikor díszíted fel a fát?
Igazából elég változó ez nálunk van hogy csak 24-én délelőtt, de volt már rá eset hogy annyira sűrű volt a karácsony előtti pár nap, hogy már 20-án pompázott a fánk.

4. Mikor bontod le a fát?
Vízkereszt környékén.

5. Szereted a tojáslikőrt?
Igen, és bevallom őszintén, hogy nálunk nem csak karácsonykor van, a család-baráti társaság női tagjai rendszerint ezt fogyasztják, ha összejövünk "bulizni". :)

6. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Apukámnak, mindig az ő ajándékán agyalok a legtöbbet, és mindig csak az utolsó pillanatban veszem meg apropó valakinek valami jó ötlet? 

7. Kedvenc karácsonyi film

Lehet gyerekes... de a TÉLAPU minden részét imádom.... 


8. Mikor kezdesz vásárolni
Az ebay-ről kiszemelt ajándékokat már szeptemberben megrendelem, hogy biztos ami biztos ideérjen karácsonyra, a többi beszerzendő ajándékokat kb. november végétől kezdem beszerezni, de még így is kifutok az időből és egy-két ajándékot 23-án kell beszereznem.

9. Kedvenc karácsonyi étel
A karácsony kedvence egyértelműen a halászlé :)


10. Kedvenc karácsonyi dal

Michael Bublé karácsonyi albumát rongyosra hallgatom minden évben, de nem tudok dönteni melyik a kedvencem... :)
  ...all I want for Christmas is you...




11. Mikor nyitod ki az ajándékokat?

24.-én az ünnepi vacsora után. 

12. Egy kávézóban vagy decemberben, mit kérsz?
Hát ha a kávézóban van forralt bor és nincs más dolgom már az nap, akkor azt, ha pedig van akkor egy forrócsokit.

13. Melyik a kedvenc színsémád karácsonyfa díszítésénél?

Kedven nincs, de az elmúlt évben fekete-fehér volt furán hangzik de megmutatom:






14. Karácsonyi divat. Hogy néz ez ki nálad?
Szépen felöltözök elegánsan, hiszen az ünnepi vacsora előtt mindenképpen elmegyünk templomba. Aztán a többi napokon is ünnepire veszem a figurát, szép elegáns, ünnepi smink, kiegészítők ilyesmi.

15. Milyen legyen az idei karácsonyod?
Nyugodt, hangulatos, mindenajándéknakörülős. :)


2 megjegyzés:

  1. Tényleg fura a fekete-fehér karácsonyfa, de attól még nagyon bejön :D A Télapu nekem is nagy kedvencem :) Az igazi vs műfenyő témában nekem is az illat az, ami abszolút meghatározó. Láttam már olyan szépen elkészített műfenyőt, amiről távolról teljesen azt hittem, hogy valódi, de sajnos a karácsony nálam fenyőillat nélkül nem lenne ugyanaz...:) Boldog karácsonyt! :)

    VálaszTörlés
  2. Neked is Boldog Karácsonyt! :)

    VálaszTörlés