2014. december 26., péntek

Ünnepi pillanatok

Sziasztok!

Remélem, hogy úgy telt ez a pár nap számotokra, ahogyan terveztétek, és azt is, hogy Ti is jól degeszre ettétek magatokat. A karácsonyban ez az egyetlen negatívum, az evés, akár hova mész, mindig enni kell :D Hoztam pár képet nektek a karácsonyunkról, egyébként a sok evés-ivás közben olyan gyorsan eltelt ez a pár nap, na mindegy. Holnap már dec. 27.-e azaz vége az ünnepnek, és várhatunk még közel egy évet a következő karácsonyig. :( De legalább már készülhetünk az Újévi bulira, és vadul tervezgethetjük mit fogunk felvenni, és milyen sminkünk lesz. 



Természetesen ők sem maradhattak ki a karácsonyfa öltöztetésből :) Idén már pár nappal 24.-e előtt állt a karácsonyfánk :D  





Az idei karácsonyfánk. Minden évben egyre nagyobb a karácsonyfánk, szóval lassan karácsonyfánk lesz, de nekünk mennünk kell csövelni, mert kitúr bennünket a házból :D:D



Mézeskalács sütés és díszítés :) Isteni finom lett az idén.


24.-én reggel elkezdtem becsomagolni az ajándékokat, azt hittem hamarabb fogok végezni, de végül is elég sokáig el voltam vele :D


Idén először csináltam fürdőbombákat, elég jól sikerültek a kedvencem a "mandulás teasütemény" lett mely a belecsepegtetett illóolajról kapta a nevét.

Aztán ebédelni mentünk a nagyszüleimnél, ahol a hagyományokhoz híven halászlé volt a menü. 


A délután az evésen kívül pihenéssel telt, majd este elmentünk a templomba.



Majd vacsorázni indultunk szintén a nagyszüleimnél (még jó hogy kb. 50 méterre laknak)
de végül senki nem evett semmit, úgy jól laktunk ebédkor, hogy nem bírtunk.


Na jó azért egy kis bejgli és forralt bor belefért. :D 


Mamáék karácsonyfája


Ez a dísz konkrétan idősebb mint én.

Aztán ajándékoztunk, itt valahogy elfelejtettünk képeket készíteni, de a lényeg, hogy mindenki örült mindennek.

Majd 25.-én Uncsitesómék jöttek nálunk és újra járt a Jézuska. Nagyon nagyon örültem mert megkaptam a már régen kiszemelt pink fülhallgatót, és egy rég vágyam volt már egy "objektív" bögre amit nagyon nagyon szeretek :D:D instagram-on láthattatok már róla képet. 

Ma pedig családlátogatás volt, voltunk a nagyszüleimnél, és ennyi. Eltelt :(


Az ünnep három napján viselt sminkek. (Egyébként a blogger magától is szerkeszt a képeken? Az elsőn feltűnően szép sima a bőröm???) 

Egyetlen szív fájdalmam, hogy az ígérettel ellentétben nem volt fehér karácsonyunk idén sem. Talán majd jövőre. 



Nektek hogy telt az ünnep? 

Puszi mindenkinek! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése