2014. december 10., szerda

Novemberi kedvencek

Sziasztok!

Bocsi-bocsi elég későn jutott eszembe a dolog, hogy még nem is mutattam meg nektek a novemberi kedvenceimet, ezért most pótolom. Pedig volt bőven....

Haj:



1. L'oréal Elseve hajerősítő spray: Az elmúlt hónapban, teljesen élveztem azt a könnyebbséget amit ez a spray adott nekem. Még 3 napos agyon vasalt, agyon lakkozott hajamat is olyan puhává és selymessé tette mintha frissen mosott lett volna. Nagyon szerettem.

2. Syoss sampon erősen sérült hajra: Igazából egyszer már használtam Syoss sampont, és azt egyáltalán nem szerettem, aztán ugye a Glamour-napokon beszereztem ezt a sampont, és egyenlőre tetszik. :)

Testápolás:





3.Balea zuhanyzás közbeni testápoló vanilia illattal: A szokásos Balea zuhanyzás közbeni minőség, és csúcsszuper az illata :D

4. Alverde testvaj: Vanilia-Fahéj az illata nem túl tartós, de amíg felkenem, teljesen elvarázsol bár inkább vanilia mint fahéj, de <3

5. Balea Black Secret tusfürdő: Verhetetlen ár-érték arány, a szokásos minőség és egy újabb limitált illat, amit nagyon megszerettem.

Illat:

6. Far Away Gold: Mostanában eléggé rákattantam.

Smink:

7. Luxe alapozó: Most a kedvencem volt, sminkalappal elég jól bírta. Nagyon tetszik a finishe, nekem a Natural Glamour árnyalatban van meg. A bőrhibáimat elfedi, az állaga jó. Bár rosszabb napjaimon az illata kicsit irritál, de elnézem neki mert a fedése kárpótol érte. Mondjuk nem a legkönnyebb alapozóm :D

8. Luxe korrektor: Fair árnyalatú, most gondoltam az alapozóhoz illik, és így együtt használtam a kettőt, így ő is ide került, a fedése neki is jó, viszont az állaga lehetne kicsit krémesebb. 

9.  Avon Hollywood rúzs: Az állaga és a tartóssága is elég jó. Bár szárít. 

10.  Essence all about nude paletta: Pár bejegyzéssel ezelőtt írtam már nektek róla: http://reginabeauty.blogspot.hu/2014/11/essence-all-about-nude-paletta.html
-tehát ezért volt nagy kedvenc :D

Elég sok új dolog lett a kedvencem, hamarosan jön az elfogyott-as poszt is. Remélem már mindenki készül az elkövetkezendő ünnepekre, én már nagyon :D Puszi Nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése