2014. december 28., vasárnap

Csillogó szilveszteri smink

Sziasztok!


Sajnos karácsony előtt egyszerűen magával ragadtak a mindennapok monotonságai, és így nem hoztam nektek sminket amit én készítettem, de most hogy a karácsony után kicsit kipihentem magam, új erővel vágtam bele a sminkkészítésbe, ezért ma hoztam nektek egy Szilveszteri sminket.
Szerintem nagyon jó lett.

Sajnos ismételten vakuval fényképeztem, ezért nem adja vissza az eredeti csillogást.


Miután lealapoztam a szemhéjamat, egy csillogó világos barna színű port használtam, majd a mélyítővonalba egy sötét lilát, illetve a külső V-be egy kis csillogó feketét tettem fel. 


A végső csillogást, pedig egy Essence pigmenttel adtam meg, ez pedig a 11 cotton candy árnyalat. 


Bronzosítót, és pirosítót is használtam, mindkettőből csillámosat, azt hiszem szilveszterkor ez kötelező. Az ajkaimra, egy lilás-pasztel színt használtam valamint a Luxe szájfényemet.

Elgondolkoztam rajta, hogy ez lesz a befutó nálam szilveszter éjjel, de azért még biztosan fogok próbasminkeket készíteni.

Remélem tetszett ez a smink nektek. 
Puszi!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése