2015. február 9., hétfő

Első nyereményjáték a blogon

Sziasztok!

Először is köszönöm nektek, az egyre növekvő oldallátogatást, és a kommenteket, köszönöm, hogy követtek, és köszönöm, hogy privát üzenetekben is támogatjátok azt amit csinálok.
Ebből az alkalomból egy Tavaszváró nyereményjátékkal készültem nektek.
A nyereményjátéknak egy nyertese lesz, aki a következő ajándékokat fogja megnyerni.



* Big & Daring szempillaspirál (fekete)
* nyaklánc

A nyereményjátéknak egy feltétele van, mégpedig az hogy rendszeres olvasóm legyél. 

Viszont hoztam nektek egy plusz esélyt ami nem más mint az hogy kövess Instagram-on. (reginabirke)

Teendők a jelentkezéshez:
Ha ennek az egy feltételnek  eleget tettél, akkor nincs más dolgod, mint, írni egy kommentet ide a poszt alá, amiben leírod, hogy milyen néven követsz, ( ha van plusz esélyed akkor azt is hogy ott milyen néven követsz) és az e-mail címedet, valamint hogy milyen  bejegyzéseket látnál szívesen a blogon.


A Nyereményjátékra ma (2015 február 09.) este 20:00 órától 2015 február 23-án este 20:00 óráig lehet jelentkezni.

A nyertest február 24-én e-mailben fogom értesíteni, valamint a blogon is ezen a napon fog megjelenni a nyertest tartalmazó poszt.

Ha a nyertes 48 órán belül nem válaszol a levelemre, akkor február 27-én újabb nyertest értesítek, akinek pedig 24 órán belül kell válaszolni a levelemre. 

Mivel a nyereményjátékomnak tavaszváró nevet adtam, ezért március 1-én mindenképpen szeretném postán feladni a nyereményt. 


Remélem örültök a nyereményjátéknak, és sok szerencsét nektek!



9 megjegyzés:

  1. Találó neve van a nyereményjátéknak, így hogy behavazott a napokban, személyszerint én már nagyon várom a tavaszt! :)
    Én szívesen olvasnék Avonos bejegyzéseket, mivel jómagam is nagy Avon mániás vagyok, érdekelne más tapasztalata is a termékekkel kapcsolatban. Ezt a spirált még nem volt alkalmam próbálni, hátha szerencsém lesz :)
    Kriszti néven vagyok felíratkozva a blogra.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szeretnék jelentkezni! :) Tóth Csilla Noémi néven vagyok feliratkozva, instagrammon csilla882 néven követlek :) email címem: csilla.noemi88@gmail.com
    Bár még csak most találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik, tesztes,haul bejegyzéseket, esetleg DIY dolgokat is szívesen látnék! :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra. :) Ivett György néven vagyok feliratkozva, instagrammon gy.ivett néven követlek. e-mail címem: gyorgy.ivi9@gmail.com
    Még csak most találtam Rád, de nagyon tetszik, főleg az Avon termék bemutatók, de szívesen látnék diy dolgokat is. :)
    Köszönöm a lehetőséget! :))

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Dalma :) néven követem a blogot!
    e-mail: dalma.snt@gmail.com
    Köszii a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Szeretnék jelentkezni!
    Fanni Kereki néven követem a blogot.
    Instagramon fanni kereki néven követlek.
    E-mail: kereki.fanni@freemail.hu
    Nemrég találtam rá az oldalara, a tesztelős bejegyzések tetszenek. DIY posztokat szívesen látnék.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia,szeretnék én is jelentkezni a nyereményjátékra! :) DalmaStark néven követem a blogodat,instagramon pedig dalma_stark néven követlek. :) Szeretem a tesztelős illetve a körömlakkos bejegyzéseket,szóval ezeket szívesen látnám. :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Regina,

    először is köszönöm a lehetőséget :)
    Orsi Szemánként követlek itt, e-mail címem: szemanorsi@citromail.hu
    (Instagramom sajnos nincs)
    Szívesen olvasnék tőled körmös, hajas posztokat is, viszont tesztelős, véleményezős írások is jöhetnek minden mennyiségben :)

    VálaszTörlés
  8. Szia Regi!:-)

    Az oldaladra Zsüliett Bokros néven vagyok feliratkozva, illetve követem instagramon is a lépéseidet zsulike_ néven!:-) Az e-mail címem pedig: zsuli72@indamail.hu
    Az oldalon szívesen olvasnék még a szemöldök formázásáról és annak festéséről, a legújabb szemöldökpúderekről és szempillaspirálokról!:-)
    Szép estét!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Csecsődi Judit néven vagyok feliratkozva és _csjudit_ névvel követlek instagramon. Szívesen látnék sminktrükköket. E-mail címem: cs.judit2000@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés