2015. február 8., vasárnap

Rimmel Stay Blushed! - 001 Pop Of Pink

Sziasztok!

Nemrégiben vásároltam ezt a Rimmel krémpirosítót, amit a Rossmann-ban potom 349 ft-ért árulnak. Igazából kremmanian már olvastam róla, de valahogy sosem akadt meg rajta a szemem, egészen idáig. Szinte csak jókat olvastam róla, és kíváncsivá is voltam, hogy vajon nekem is beválik-e mert kicsit negatívan álltam ehhez az egész krémes pírosító dologhoz. Régebben nem voltam oda ezekért a krémpirosítókért, bár ilyen drogériás márkát még nem használtam, csak olcsóbb árkategóriás termékeket, de azok egyáltalán nem jöttek be. 



Ez a drágaság viszont, már első használatkor belopta magát a szívembe. Teljesen természetes a hatás amit ellehet vele érni, és sokkal, de sokkal tartósabb, mint a porállagú pirosítóim. Nagyon kevés kell belőle, és akár újjal vagy egy kisebb alapozó ecsettel is tökéletesen eloszlatható. 



A krém állaga sűrű, de nagyon könnyű eldolgozni. A termék mattra szárad, nagyon jól építhető, és nagyon de nagyon szép a végeredmény. Szerintem mindenféle bőrtípushoz, alkalmazkodik, és ez az árnyalat annyira tökéletes, tényleg egy igazi természetes pírt lehet vele elérni. 


Nincs benne semmiféle csillám, ezért a hétköznapokon is tökéletes, és tényleg nagyon tartós, még nap végén is látszik. 

Összességében a legjobb pírosítom, bár nem sok pírosítóm van, de ez az első számú. Tervezem több árnyalat megvásárlását még, mert tényleg annyira jó, hogy ennyi pénzért szinte ajándék.

Puszi Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése