2015. február 23., hétfő

Újabb zsákmányolás

Sziasztok!



Ismét elég sok minden landolt a kis bevásárló kosárkámban, gondoltam megmutatom nektek.


Nem régiben Pesten jártam, és betévedtem az Yves Rocher-be ahol is két ajakápolót szereztem be.


Az egyik egy Karité vajas ajakápoló, a másik pedig egy Kókuszos, mindkettőnek remek illata van, és nagyon jól hidratálnak. Az ajakápolók 490 ft/ db áron szereztem be. A West End-es üzletben voltam, ahol nagyon segítőkészek voltak és kaptam ajándékokat is. 


Aztán a Rossmann-ban is beszereztem pár dolgot.


A kis fürdőrózsákat valami nagyon potom pénzért vettem meg, azt hiszem kb. 300 ft volt.
A Clean & Clear nappali arcradírt 50%-os kedvezménnyel vettem meg ha jól emlékszem 579 ft-ért. 

A Garnier Body Barackos testápoló krémzselét már használtam régebben, és most vettem egy újabb dobozzal ez egy 250 ml-s kiszerelés, és azt hiszem 1.199 ft volt.

A DM-ben is jártam és most az egyszer azt hiszem nem bánom, hogy betévedtem :)

A Balea hajlakkjait és hajhabjait nagyon szeretem így vettem belőle egyet-egyet, és abban biztos vagyok, hogy a hajlakk az 479 ft volt és ha emlékeim nem csalnak akkor a hajhab is annyiba került. 


Nem terveztem semmiféle hajápolási terméket vásárolni, de valami hihetetlenül fantasztikus áron árulták ezeket a Syoss termékeket. A balzsam, és a sampon is 499 ft-ba került. 




Anyával már régóta szemezgettünk Al Do Vandini termékei közül egy párral, de most 999 ft-ért megvettük ezt a csodálatos Vanilia illatú testápoló vajat. 


A polcok között véletlenül láttam meg ezt a lábápoló krémet, ami 149 ft-ra volt leárazva.


A sampon-balzsam kombóról tervezek egy bejegyzést, már tesztelem őket.


Remélem tetszett nektek ez a gyors bejegyzés.
Puszi...

2 megjegyzés:

  1. Sok kedvencemet beszerezted, többek közt a Garnier testápolót, imádom ezt a termékcsaládot az Yves Rocher termékekkel együtt! :)

    Kértél tőlem egy mailcímet a blogomon, mivel nem látok nálad más elérhetőséget, küldöm itt, remélem megtalálod! kristinajuhas@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Az Yves Rocher termékeit én is szeretem :) a testápoló pedig óriási kedvenc :)

    VálaszTörlés