2015. február 4., szerda

Februári Avon haul

Sziasztok!


Ebben a Januári kampányban elég sok mindent rendeltem, volt pár újdonság amit nem hagyhattam ki. Így várható elég sok teszt a közeljövőben :)


Habfürdő (799 ft)

Gránátalma-és bazsarózsa illatú és nagyon nagyon megtetszett a katalógusban is, és természetesen így "élőben" is. Nagyon nagyon jó illatú és alig várom, hogy este kipróbáljam :) Biztosan hozza az Avon habfürdőinek a minőségét. :D 


Exkluzív termékek (99 ft/db)

A tanácsadónői ajánlatban szereplő termékek közül ezeket választottam ki, igaz 5 különböző termék volt, de a lábápoló, és a mystique tusfürdőt használtam, a tusfürdőt annyira nem szerettem, a lábápolóból pedig még van. Samponom pedig van és így nem gondoltam hogy újabbra szükségem lenne, és így 4 egyforma habfürdőt aminek mennyei tejszínhabos epres illata van. Annyira tetszett a katalógusban, hogy úgy gondoltam feltankolok belőle, de nem vagyok rossz szívű, így két vásárlómnak nagyon tetszett, de ugye ők nem rendelhették ezt, de így odaadom nekik ajándékba, remélem nagyon fognak neki örülni, mert mennyei illata van, bár nekem inkább nyár mint tél, így egy kicsit még tartogatom.


Far Away Bella parfüm (2.999 ft)

A Far Away kollekcióm utolsó tagja már eléggé hiányzott a kis polcomról, és így most megrendeltem elég jó árban is volt, és természetesen isteni illattal árasztotta el a szobámat, mihelyst kipróbáltam. 


Négyes szemhéjpúder (1.599 ft) 

Ez a Stone Taupes árnyalat, amit már régen kinéztem, de most jó árban is volt, így beruháztam erre, még nem próbáltam, de remélem a héten ez is sorra kerül, és hozom nektek a tesztet.


Szőrtelenítő krém arcra tajtékvirággal (899 ft)

Még nem próbáltam, de jókat olvastam róla, remélem beválik.


Ideal Flawless krém állagú korrektor ( 899 ft)

A Márciusi kampány újdonsága lesz ez a krém korrektor én a fair árnyalatban rendeltem meg, még nem próbáltam illetve csak a kezemmel belemásztam, de ezt szeretném nektek még most hónap elején bemutatni, hogy a felkelti az érdeklődéseteket, akkor tudjátok megrendelni. Nekem így elsőre nagyon tetszik.


Ultra Beauty rúzs (599 ft)

Ez a termék is csak a a következő kampányban lesz elérhető, én a Forever Pink árnyalatban rendeltem meg, még nem próbáltam ki, de remélem jó lesz így a csomagolásában nagyon jó színe van, remélem jó lesz.

Ti mit rendeltetek a februári katalógusból? 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése