2015. február 20., péntek

Essence kiárusítás

Sziasztok!

Sokáig húztam ezt a bejegyzést, mert mindig úgy voltam, hogy még úgy is veszek valamit, de most elérkezett az ideje, mert már több üzletben is voltam, ahol a kiárusítás tartott, de csak ezt az 6 dolog landolt nálam. Hiába volt olyan hely ahol szinte érintetlen volt a polc, ennyi az kb. ami megfogott.


-Gel nails az home 2 in 1 francia lehúzható zselés alap és fedőlakk
-XXXL longlasting hosszantartó tükörfényű szájfény - 4 I love Pink
-Multi action szempillaspirál
-The Lash Curler szempillaspirál
-All about Matt sminkalap
-Quattro paletta - 14 Magenta and me


A zselés alap és fedőlakkot még nem próbáltam, a szájfény színe gyönyörű, igazán tetszik.
A sminkalapot pedig nem is láttam a kiárusított dolgok között az Essence oldalán, de ez is 349 ft-ba került.


                                                  -Quattro paletta - 14 Magenta and me
Igazából ez a quattro nem szerepelt kívánságlistán, de végül amikor élőben megláttam olyan harmonikusnak tűntek a színek, és így úgy gondoltam 349 ft-ot megér. Már kipróbáltam és egészen jól pigmentált színek vannak benne. Így azt gondolom, hogy megérte. 


The Lash Curler szempillaspirál
Tetszett a csomagolása ennek a spirálnak már akkor, mikor még nem is volt kiárusított darab, de valahogy mindig visszatettem a polcra, és nem vásároltam meg. Igazából most leginkább az alsó pilláim spirálozására használom, arra megfelel, a szempilláimmal nem igazán csinál semmit, de még tesztelés alatt áll. :D


Multi action szempillaspirál
Ez már jobban bejön, hiába a csomaglás alapján gagyibbnak tűnik. Ez már szépen szétválasztja a pilláimat, eléggé megszerettem bár még csak párszor használtam. Szép intenzív a színe.


Nektek mit sikerült beszereznetek a kiárusításon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése