2015. február 6., péntek

Ideal Flawless krém állagú korrektor - fair

Sziasztok! 

Ma az Avon-ból rendelt krémes korrektort mutatom be nektek. Viszont teljesen félre informáltalak benneteket, mert  a következő katalógusban még nem lesz elérhető, pedig én tényleg ebben a hitben voltam. A véleményem  első benyomás mert eddig még 2-3 alkalommal használtam csak.


Praktikus kis csomagolása van, ami meglepően jól záródik. Mondjuk nekem nagyon hiányzik a tetejéből egy pici tükörke. 


Sűrű, krémes formulája van, ami nagyon jó a szem alatti sötét karikákra, és a bőrhibákra. Nem ül meg a ráncokban. Kiváló fedése van a bőrhibákon is, nagyon jó a  pigmentáltsága. A szem alatt megfelelő fixálássál egész tartós. Könnyen eldolgozható, egyáltalán nem ragad.


Nekem a Fair árnyalatban van meg, a bőrömhöz teljesen jó. Illata nincs. Építhető. Szinte azonnal púderessé válik a bőrön. Nagyon tetszik, remélem hosszútávon is jól fog működni.
Ár-érték arányban szerintem megéri. 

Ha felkeltette az érdeklődéseteket, keressétek fel Avon tanácsadónőtöket, és mindenképpen rendeljétek meg, biztosan szuper bevezetőára lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése