2015. február 3., kedd

Januári kedvencek

Sziasztok! 

A múlt hónapban nem volt kedvences bejegyzés, mert igazából december elég sűrű volt, és nem is figyeltem arra, hogy új termékeket próbáljak ki, és esetleg teszteljem is őket. Ezért nem csináltam kedvences bejegyzést, de most itt vagyok a januári kedvencekkel.




Catrice Photo Finish alapozó 020 Rosy Beige - mióta megvettem, csak ezt használtam és nagyon, de nagyon szeretem, jól fed, nem szárít, nem ragad, jelenleg nálam a tökéletes alapozó.
Rimmel Stay Blushed krémpirosító 001 Pop of Pink - Nagyon megszerettem a krémpirosítót, nagyon szép hatást lehet vele elérni, és egészen tartós.
Makeup Revolution Iconic 3 - A kedvenc palettám volt ebben a hónapban, mindig rácsodálkozom milyen szép színek vannak benne, és milyen jól kombinálhatóak a színek.
Avon SuperShock gélállagú szemceruza (black) - Ebben a hónapban csak ezt használtam a vízvonalamon, elég tartós, de azért nem árt napközben megnézni. 
Avon Luxe korrektor (fair) - A szemem alatti karikákra csak ezt használom, nagyon jól fed, és egészen biztos vagyok benne, hogy a karikáimra, csak ezt fogom használni. 


Planet Spa Amazonian Treasures kéz-és lábápoló krém - annyira de annyira szeretem az illatát, hogy még azt is feledteti velem, hogy nem ez a leghidratálóbb krémem. Gyorsan beszívódik, és nem hagy ragacsos érzést.
Nivea Aqua Sensation arctisztítózselé - bevallom őszintén, hogy a lustaságom miatt néha hajlamos voltam "elfelejteni" az arctisztítást, már mint micellás vízzel minden nap megtisztítom, de az alapos arcmosás néha elmaradt, na most mióta meg van ez a kis csoda azóta rutin szerűen mindennap tisztítom az arcom :D imádom. Az előző bejegyzésben már láthattátok, hogy beszereztem az utánpótlást.
Bioderma Sensibio H2O micellaoldat - Gondolom nem kell bemutatnom ezt a terméket, óriási kedvencem, és az életem része :D
Moyra Gel Look (919 Amiélie) - Igaz, hogy műkörmön használom, de elég tartósnak bizonyult és nagyon szép a színe.

Puszi Nektek!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretném már azt a palettát, de mindig jön fontosabb dolog is. :)

    VálaszTörlés
  2. Pedig tényleg nagyon jó kis paletta, tényleg nagy kedvencem :)

    VálaszTörlés