2015. január 29., csütörtök

Zsákmányolás II. rész

Sziasztok! 


Ma egy újabb zsákmányos bejegyzést hoztam nektek, bár már ebben a hónapban nem terveztem nagyobb vásárlást, de betévedtem a Rossmann-ba és elég sok minden landolt a kosaramban. Valamint voltam Aldiban, és ott is vettem két szépségápolási terméket, és vettem néhány Moyra lakkot.



Dove Purely Pampering kézkrém, és testápoló shea vajjal és vaníliával. Szükségem volt valami jól hidratáló kézkrémre, és eszembe jutott, hogy valamikor már használtam a Dove kézkrémét, és szerettem. Ráadásul most nagyon jó árban volt, ezért néztem hozzá még egy testápolót is, úgy is valami extra hidratálásra van szükségem, és állítólag ezek a termékek rendelkeznek extra hidratáló tulajdonságokkal :D A kézkrém 599 ft. volt, a testápoló pedig 1.299 ft. volt. 

 

Aztán a sorok között bámulva észre vettem ezt a Nivea arctisztítót amit már a múltkor is megakartam venni, de elég drága volt, most viszont akciósan megszereztem 1424 ft.-ért. Vettem még egy Ziaja tusfürdőt is ami barack és körte illatú, és ha jól emlékszem 899 ft. volt. A Taft hajlakk pedig 549 ft. most akciós áron. 


Az Alterra Aloe verás arctisztító kendőjét nagyon szeretem, valami fantasztikusan jó illata van, ahww... nagyon szeretem és most azt hiszem, hogy 299 ft. volt. Vettem még egy Dove golyós dezodort, igazából én a Dove Originalt nagyon szeretem, és nem is próbáltam eddig ilyen-olyan illatosított verzióját, viszont ezt megszagoltam, és nagyon megtetszett, ez uborka és zöldtea, és tényleg nagyon jó illata van, és a szokásos Dove minőség. Ja és 599 ft. volt. Aztán még választottam egy 50ml.-s Garnier regeneráló bőrápoló krémet, ami 599 ft.-ba került. 


Pár napja kaptam egy Moyra Gel Look hatású körömlakkot, ami a képen az balról az 1. 915-ös árnyalat ami a Hélen fantázia nevet viseli. Majd valamelyik nap betévedtem a boltba és megláttam ezt a két igazából nagyon nyári árnyalatot, a rózsaszín a 919 Amélie árnyalat a kék pedig a 919 Constance. A rózsaszínt felkentem a körmeimre, és valami mesecsodaszép :D 450ft/db áron jutottam hozzájuk. 


Az Aldiban pedig vettem egy popsitörlőt, már használtam és szerettem. Illatanyagmentes, és nem szárítja ki a bőrömet. Nem tudom pontosan de nem egészen 300 ft. volt. A körömlakklemosót pedig azért választottam mert, elvileg kókuszos az illata, na most vagy nincs jó orrom, vagy nincs kókusz illata. Talán a már megszáradt vattakorongnak az illata hasonlít valami kókuszos dologra, de.... viszont teszi a dolgát, vetekszik az Isanás körömlakk lemosóval, és ez is kb. 300 ft. volt.

4 megjegyzés:

  1. Ez a Dove testvaj egy időben borzasztó nagy kedvencem volt. :) Azt hiszem ez az egyetlen testápoló, amit mindig az utolsó cseppig elhasználtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostmár mondhatom, hogy nekem is az egyik kedvencem. Bár most van egy pár amit még szeretnék kipróbálni. :)

      Törlés
  2. Az Alterra kendőket én is megvettem akciósan, az illata tényleg jó de utálom hogy képtelenség egyetlen kendőt kiszedni... min. 2-3 darab mindig kiszabadul.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eleinte nekem is több darab jött ki egyszerre, de azóta inkbb óvatos vagyok vele, nem a szokásos rutin mozdulattal húzom ki.

      Törlés