2015. január 12., hétfő

Essence Szortimentfrissítés 2015. Január

Sziasztok!
Tegnap olvastam, a Rossmann facebook oldalán, hogy január 15.-én kezdődik az Essence szezonális kiárusítása. Gondoltam összeszedem nektek, hogy mik is lesznek a kifutó termékek, és közben azt is megosztom veletek, mire fáj az én fogam.

Ebben a szekcióban, a két kis palettára fáj a fogam, nagyon bírom ezeket a palettákat, van egy pár belőle.


Nem tudom ezek közül nincs tervben semmi, de lehet hogy meglesem őket, hátha megtetszik. 


A  74-es és a 74-ös árnyalatban gondolkozom :D


Igazából ezek közül semmire nincs szükségem, és nem is gondolkozom bennük, aztán majd meglátjuk :D


A 10-es és a 13-as számú szájfények nagyon bejövősek, bár eléggé hasonlóak, így lehet hogy csak az egyiket választom. 


A korrektor duóra eléggé kíváncsi vagyok, remélem lesz belőle.











Hát kb. ennyi amit kéneztem magamnak a mostani kiárusításból, remélem mindenből lesz még, igyekszem majd időben oda érni. :) Sőt igyekszem majd egy haul bejegyzést is készíteni.

Jó vásárlást annak aki tervezi a többieknek pedig puszi! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése