2015. január 21., szerda

Zsákmányolás



Sziasztok!

Sikerül jó pár dolgot beszereznem a január eleji akciókban. Bár a Catrice leárazásról kissé lecsúsztam eléggé le volt fosztva az állvány, és azok helyett amit kinéztem és nem volt teljesen mást zsákmányoltam ráadásul duplán :D
Amiket külön nem fotóztam be (valahogy kimaradt) az a két gyertya azt hiszem olyan 150 ft. körül volt darabja a Tescoban, így beszereztem egy rózsást, és egy vaníliást.


A Catrice leárazások keretén belül ezt a Photo Finish folyékony alapozót szereztem be, 020-as Rosy Beige árnyalatban. Először csak egyet vettem haza jöttem kipróbáltam. Tetszett a hatás. Így másnap visszarohantam és vettem még egyet. :D Nagyon szeretem jelenleg kedvence. Tehát 699 ft. volt darabja.


A Cosmopolitan aktuális számához Essence termékek vannak csomagolva ajándékba, és így tettem szert erre a palettára, majd utána láttam, hogy benne van a kiárusításba, de sebaj. Nem próbáltam még ki, de nagyon tetszenek a színek, tényleg "candie" színek. A közeljövőben tervezek vele sminket.

 

Az Instyle-hoz pedig ez a gyönyörű Catrice highlighter járt, így erre is szert tettem, nagyon tetszik, sajnálom hogy a fotó nem adja vissza az igazi csillogó-ragyogó színt. Nagyon tetszik.


Szintén a Tescoban az F&F állvány legeslegalján leltem rá erre a 9 pár fülbevalóra, ami 1690 ft.-ról volt kiárusítva 290ft-ra, így már akkor tudtam hogy a kosaramba landol, amikor megpillantottam.


Szintén az F&F leárazáson szereztem be ezt a kis szépséget, ami 6500 ft.-ról volt 3250 ft.-ra leárazva így ezt a táskát is beszereztem.

Hát ennyi, még készülök egy Essence-s zsákmányra, de sajnos a közeli Rossmann-ba csak február közepétől lesz a szortimentfrissítés mint tegnap megtudtam, így az még várat magára és remélem mindent betudok szerezni amit kinéztem :D

Puszi Nektek! :D

4 megjegyzés:

  1. Szuper dolgokat szereztél. :) Az alapozón kicsit elgondolkodtam, de inkább megtartom a pénzecskémet a pesti utamra. :3

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jó vásárt csináltam, bár már ha itt tartunk a pénztárcám igen éhes :D egyébként tényleg imádom az alapozót, de ha választanom kellene én is a pesti útra gyűjtenék :)

    VálaszTörlés
  3. Az alapozot en is imadom ! :) Orulok, hogy ratalaltam a blogodra, nagyon tetszik ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Örülök hogy ha tetszik :)

      Törlés