2015. január 13., kedd

TAG kérdések

Sziasztok!

Ma egy 20 kérdésből álló tag-et hoztam nektek, ami a személyes kategóriába sorolható, így egy picit többet is megtudhattok rólam, és az én kis világomról.

1. Milyen telefonod van, és miért ezt választottad?
    Nokia Lumia 625 igazából azért mert amikor telefon vásárlás előtt álltam, mindenki azt mondta, hogy ne vegyek ilyet mert Windowsphone és ezer meg egy érvet felsoroltak, hogy miért vegyek androidosat, de mivel a tabletem androidos és nem tetszett annyira így biztos voltam benne, hogy windowsphone-t veszek.

2. Milyen nyelven tanulsz, miért pont ezt választottad? 
Angolul, és mert nem volt más választási lehetőségem.


3. Mi volt az oviban a jeled? 
Szőlő.

4.Melyiket választanád: karrier vagy család?
Szerintem, a mai világban ez egy elég nehéz dolog, mivel a mostani társadalom teljesen megköveteli, hogy a nők is dolgozzanak, és karriert építsenek. A válaszom pedig az lenne, hogy a jövőre tekintve, szeretném, az egészséges "arany"középutat megtalálni.


5. Hány gyermeket szeretnél? Miért?
Egyke vagyok. Nagyon sokszor elgondolkoztam már ezen, és arra jutottam, hogy egyet. Azért mert a mi családunkban csak olyanok vannak ahol ketten vannak testvérek, és látom azt, hogy nagyon-nagyon sok erőfeszítésbe kerül a szülőktől, hogy egyik gyerek se érezze magát háttérben, hogy mind a kettőt egyformán szeressék stb. Így én azt mondom egyet szeretnék, és neki mindent megadni, ahogyan az én szüleim is megadtak nekem mindent, és nem csak tárgyi, vagy anyagi dolgokra gondolok, hanem azokra a dolgokra is amikben biztosították nekem a mindennapok nyugalmait, a szeretetet, a biztonságot, a törődést. Hatalmas szerencsém volt, mert vannak unokatesóim, és velük teljesen olyan a kapcsolatom mintha testvérek lennénk, így az életemnek az a része is teljes, hogy mit érezhet egy testvére a testvére iránt. Tehát egy. 

6.Szereted az állatokat?
Igen, kivéve a kígyót, békát, bogarakat. 4 macskám van, és 3 kutyám, a 4 macska bent él velünk a házban, természetesen kijárnak az udvarra is, de idejük részét a házban töltik, és nem tudom elképzelni nélkülük a mindennapokat. 


7. Van jogosítványod? Ha nincs szeretnél? Mikor?
Igen van. 

Tipikus én :D
8. Gyermekkorodban gyűjtöttél valami? Ha igen mit?
Hú hát elég sok mindent gyűjtöttem, bögrét, szalvétát, képeslapot, kagylót, jah és természetesen mindig gyűjtöttem az aktuális baromságokat, matricák, kártyák stb.

9. Humán vagy reál?
Humán.

10.Hol tartanád álmaid esküvőjét? Hova mennél nászútra?
Elég határozott elképzeléseim vannak, bár még elég messze van a dolog, mindenképpen családi körben képzelem el, de nem úgy szűk családi körben, hanem az az igazi hamisíthatatlan lagzit, ami olyan mint szüleink idejében volt, persze csak a hangulat, nyilván nem tervezem a sátras esküvőt, hanem szép tágas tér, szép dekor, minden, de a hangulat az legyen igazi :D
A nászút, erről is elég érdekes nálam:D, mert én legszívesebben télen mennék az Alpokba amikor hó esik, na mindegy, hogy ezt honnan szedtem??!!

11. Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
Természetesen színésznő, aztán ügyvéd, aztán állatorvos, és végül egyik se leszek :D

12. Mi a véleményed a drogokról?
Nem azt mondom, hogy elítélem, azt aki él vele, mert úgy gondolom ma a társadalom szinte megkövetelni a fiataloktól, a környezetemben is sajnos sokan vannak akik élnek ilyen olyan tudatmódosító szerekkel. Részemről, abszolút nem érdekel. Nem próbáltam még, nem is fogom, nem gondolom, hogy szükségem van rá. Sajnos hogy egyre nagyobb keletje van a dolognak, de engem nem érdekel. Mindig próbálom az ismerőseimet is lebeszélni róla, hiszen számtalan káros hatása van ennek a hülyeségnek, de ez ahogy kiveszem a szavaikból ez most  a menő, és hát ezek szerint én antimenő vagyok.


13. Pesszimista vagy optimista vagy?
Abszolút optimista. 

14. Melyik országba jutnál el szívesen? 
Franciaország... Párizs :D


15. Mennyire jellemző rád a neved?
Khmm, a nevem jelentése királynő, a környezetem szerint eléggé :D:D:D

16. Hisztizel ha meglátsz egy pókot?
Egy póktól nem, de egy békától igen :D 

17. Szoktál "bolhából elefántot" csinálni?
Nőből vagyok, természetesen igen :D

18. Egyenes vagy göndör haj?
Egyenes, illetve az én hajam göndör, de minden reggel energiát és időt nem sajnálva lelkiismeretesen kivasalom :D


19. Tél vagy nyár?
Nem tudom, inkább tél vagy inkább nyár? Mind a kettőnek megvan a maga szépsége.


20. Vallásos vagy?
Igen.

Remélem tetszett nektek ez pár kérdés, gondoltam kitöltöm, hiszen én is szívesen olvasgatom másoknál.

Puszi nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése