2014. október 18., szombat

Real Techniques - Starter Set


Már nagyon régóta nézegettem a Real Techniques ecseteit/ecsetkészleteit. Kb. 3 hete megrendeltem ezt a kezdő ecsetkészletet az ebayről. Pontosan már nem emlékszem mennyi volt de nem volt 3000ft az biztos. Tehát megrendeltem és 3 hét alatt ide is ért. Nagyon boldog voltam, mikor megkaptam. 


A multifunkciós tok amit már jól ismerhetnek azokat akik szeretik és használják a Real Techniques ecsetkészleteit. 
   

Nagyon szeretem ezeket az ecseteket, pedig még csak párszor használtam őket. Nem is tudom eddig miért nem határoztam el magam, kínlódtam itt az ebay-es "jó"-nak titulált ecsetekkel. (Kb. 3x ennyit költöttem már rájuk)


Nagyon-nagyon puhák, bár az 1. ecset kicsit nagy a funkciójához képest, de használható.

  Szerintem ez a tok nagyon praktikus, azon kívül hogy abszolút utazás/táska barát nagyon tetszik, hogy tartó funkciója is van.


1. deluxe crease brush (satírozó ecset) Mint említettem nekem túl nagy a szememhez képest, de megtalálom még a módját, hogy mire lesz tökéletes. 

2. Base shadow brush (árnyékoló ecset) Igazából erre voltam a legkíváncsibb, és teljesen elégedett vagyok vele. Tökéletes a szememhez. A színt jól felveszi és pihe-puha.

3. Fine Liner Brush (szemhéjtus ecset) Még nem használtam igazából nem vagyok oda a szemhéjtusokért. Nagyon ritkán használom őket, és nincs is belőle sok.

4. Accent Brush Ez a pici ecset tökéletes a szempillatőbe, valamint a belső V-be. Nagyon jól felveszi a színt és természetesen ez is nagyon puha.

5. Brow Brush (Ferde ecset) még nem nagyon használtam illetve egyszer, de akkor is az alsó szempillasorhoz vittem fel vele a színt. Eddig tetszik.

Tehát egy szó mint száz, nagyon nagyon örülök, hogy megrendeltem ezt a készletet. Egy nagyon jól kihasználható készlet, és minőség. Eddig még nem tudok rosszat mondani róla. De természetesen, ha lesz negatív vélemény azt is megírom. Az ecseteim többsége ebay-ről van már bloggerek által ajánlott ecsetekből párat beszereztem, de ez mindent felül múlta. Már úton van a következő készlet.


Remélem tetszett ez a kis bemutató.  Ti szeretitek a RT ecseteit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése