2015. április 13., hétfő

Glamour-napok 2015. április

Sziasztok!!

Na hogy teltek el a Glamour-napok? Nekem igazából nem volt most túl izgalmas, csütörtökön és szombaton tartottam nagyobb körutat, de végül is nem sok mindent vásároltam. Viszont vettem pár dolgot a Glamour-napok keretein kívül is, ezeket is megmutatom Nektek. Valamint az aktuális Vevay csomagomat is láthatjátok. Leginkább 50%-os kuponokat váltottam be, de a Rossmann-os kuponok közül nagyon megörültem a -25%-nak amit bármelyik dekorkozmetikai termékre belehetett váltani, illetve többre is egy vásárlás alkalmával. 

Rossmann:


JimJams beauty pólustisztító tapasz (-50%) 199 ft/doboz - gondoltam kipróbálom remélem jó lesz.

Garnier Fructis hajerősítő sampon (-40%) 479 ft - már régebben használtam, és azt hirtelen azt hittem, hogy nagyon szerettem, de amikor hazahoztam, már tudtam mellényúltam, de mindegy.

Catrice szemhéjalapozó (-25%) 869 ft - nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy milyen lesz, már tegnap este kipróbáltam, eddig még állta a próbát.

Alterra Nedves törlőkendő 499 ft - már írtam róla előző zsákmányolós bejegyzésben, hogy mennyire szeretem ezt a terméket, így vettem egy újabb csomaggal.

Essence Kajal Pencil 25 Fell The Mari-Time (-25%) 262 ft - egyszerűen beleszerettem a színébe 

Lovely Curling Pump Up (-25%) 291 ft - annyi jót hallottam már erről a spirálról, hogy mindenképpen beakartam ruházni egyre, és most még nem csak a kupon akcióval volt olcsóbb, hanem eleve akciósan 486 ft-ért árulták.

Garnier Neo dezodor Fruity Flower (-25%) 749 ft - Nem olyan régen használtam a narancssárga változatát, azt nagyon szerettem, ennek is tetszik az illata, és remélem ugyanolyan hatásos lesz. 

JimJams Smink- és arclemosó kendő 99 ft/csomag - Igazán táska kompatibilis, azért is vettem meg, hogy a táskámba csak bedobom, és ha napközben történik valami akkor is kéznél van. 10 kendő van egy csomagban, még nem próbáltam, de remélem jó lesz.
Garnier Pure All in One micellás víz (-40%) 1019 ft - A rózsaszín kupakos változatot nagyon szerettem, ezért is döntöttem úgy, hogy kipróbálom ezt is, a Bioderma Sensibio micellás vízem már kifogyóban van, és most mindenképpen valami olcsóbbat szerettem volna, így kapóra jött, hogy volt kupon.

Tesco:


Schwarzkopf Nectra Color hajfesték Fekete cseresznye 1.199 ft - muszáj volt befesteni a hajamat, nem várhattam vele az akcióig, és a Tescoban nagyon jó árban volt múlt hét végén.

Gliss Kur hajregeneráló balzsam 799 ft - imádom ezeket a balzsamokat, de ez a kedvencem, és a drogériák áraihoz képest nagyon jó áron vettem meg.

Akneroxid 100 mg/g gél - elhatároztam, hogy kipróbálom ezt a krémet az arcomra, kb. 2000 ft volt, és gyógyszertárakban tudjátok beszerezni.

DM:


Schwarzkopf Nectra Color hajfesték Fekete cseresznye (-50%) 799 ft - betáraztam belőle azt hiszem ez a kedvenc hajfestékem 

Balea Ultra Power hajlakk 479 ft - kedvenc hajlakkból is beszereztem még egyet

Nivea Aqua Sensation Arclemosózselé (-50%) 949 ft - Kupon nélkül is megvettem volna, mert a másik már kifogyóban van, de így meg hogy -50%-al olcsóbb volt simán megérte. 

Manhattan csomag 100 pontért adtak 1-et -  kettőt hoztam :) sajnos két egyformát, de így is nagyon örülök Nekik, az egyik majd elajándékozom. :)


Joanna Natura tusfürdő sárgadinnye és avokádó kivonattal 299 ft - annyira jó illata van... ahww 

Maybelline Super Stay Better Skin alapozó (-50%) 1.349 ft - 005 Light Beige árnyalatban vettem meg, bevallom őszintén találomra, és eltaláltam, még a mintát sem néztem meg, mert annyian voltak. Remélem jó lesz, még csak kipróbáltam, eddig tetszik.

Rimmel Kate szempillaspirál (-50%) 499 ft - már régen megszerettem volna venni, és most ennyi pénzért gondoltam megveszem, még nem bontottam ki, kb. 15  spirálom van, de hamarosan szortírozni fogom őket, és akkor biztosan ő lesz az első amit felbontok.

Maybelline Affinimat alapozó (-50%) 999 ft - szintén találomra vettem meg a 16 Vanilla Rose árnyalatot, iciripicirit világos, de orvosolható a dolog.

Elseve Nutri-Gloss Crystal Szépítő sampon, balzsam 399 ft/db - akartam valami jó sampon-balzsam kombót, és ez tetszett meg, annyira jók ezek a csillámok benne, kíváncsi leszek milyen a hatása, ha full csillám akkor biztosan nem fogom használni

Kik:


Benéztünk a Kik-be is, és meglepődtem fizetéskor, mert mindenből lejött -15 %

Rágó - 290 ft (-15%) - soha nem vettem még ott édességet, de ez jónak tűnt, és fincsi -gyümölcsös íze van.

Vágódeszka 630 ft-ról volt 290 ft-ra leárazva és ebből jött le a -15% - annyira édes, hogy nem tudtam ott hagyni.

Gombok 30 ft (-15%) - 520 ft-ról volt 30 ft-ra leárazva, gondoltam valamire csak jó lesz.

Szívószálak 290 ft (-15%) - Nyári partik elengedhetetlen kelléke.


Egyéb:


Friends képkeret 1.599 ft - Már azóta fel is raktam a falra 6 db 10x15 fotó kell bele, és nagyon szép :) ennyi pénzért nem hagyhattam ott, na jó anya megvette Nekem :):)

10x15-ös képkeret 999 ft - Ezzel pedig én leptem meg magamat, mostanában annyi képkeretem tört el, hogy muszáj pótolgatnom :)


Aktuális Vevay csomag

- szemránckrém
- kézkrém
- arcmaszk
- korrektor
- rúzs

A csomag szállítási költséggel együtt 4999 ft.

Ti mi mindent vettetek a Glamour-napokon?
Remélem tetszett ez a kis zsákmányolós bejegyzés.
Szép hetet Nektek! 

3 megjegyzés:

  1. Szia! Megkérdezhetem, hogy esetleg van olyan képed, amin ezzel a festékkel van befestve a hajad? :) Most néztem ki magamnak, de kíváncsi vagyok, hogy nem-e túl lila, mert én csak a lilás fényű burgundi színt szeretem, nem a konkrét lilát. Láttam, hogy instagramon van sok képed, csak nem tudom, hogy melyiken van ezzel festve a hajad. :D Köszi :) Szidi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) facebook-on írj, és ott küldök Neked egy filter nélküli képet, amin látszik rendesen a szín, Nekem nem volt túl lila, de előtte is hasonlóval volt festve :)

      Törlés