2015. április 10., péntek

Avon Luxe - A ragyogás varázsa

Ma az Avon Luxe termékcsaládjának két tagját hoztam el Nektek. Az egyik az alapozó ásványi anyagokkal, a másik pedig a Luxe korrektor. Már másik két termékről is írtam Nektek, ezeknek a bejegyzéseknek a linkjét lent megtaláljátok majd.


Luxe alapozó 

"Selymes formula fehér zafírkivonattal, mely tökéletesen illeszkedik a bőrtónusodhoz. Hidratál és egyenletes fedést nyújt."


Már használom egy ideje a Luxe alapozóját. Mivel eleve szeretem az Avon-os alapozók többségét, ezért a fenti leírás alapján bátorkodtam megrendelni. Az hiszem egy Avon rendeléses bejegyzésben már láthattátok is. Nekem a Natural Glamour illetve a Porcelain árnyalatok vannak meg. 
A Porcelain túl világosnak bizonyult, így ezt keverem egy sötétebb alapozóval.
A Natural Glamour árnyalat viszont pont az én színem. 

A csomagolása is nagyon tetszik, egy pumpás adagolóval rendelkező üvegcse, ami 30 ml alapozót tartalmaz. Egyetlen gondom ezzel a gyönyörű csomagolással, hogy a végén már nagyon-nagyon nehezen szedhető ki a termék belőle, és gondolom azt tudjátok, hogy nem a pumpás adagolóval, hanem egyéb módszerekkel. A teteje viszont remekül záródik, teljesen táska kompatibilis :)

A termék már első benyomásra is nagyon tetszett. Kb. 2 pumpányi termék elég az egész arcomra, a fedése egész jó, nem tömíti el a pólusaimat, bár én használok alá egy pólusösszehúzó krémet a Biodermától.
Nagyon könnyen eldolgozható, nem hagy csíkot, teljesen eloszlik a bőrön. Nem kelt maszkos hatást, bár szerintem érdemes egy púderrel fixálni. A pirosságot elfedi, viszont a csúnyább bőrhibákra mindenképpen kell korrektort használni.
Az állaga inkább folyós, de egyáltalán nem az a csöpögős, mindent összemaszatoló dolog.  Tartósságát tekintve nem a legtartósabb alapozóm, viszont púderrel és sminkfixáló spray-vel egy laza napot kibír, és nem fénylik át a bőrön. 
Ha felkenem egyáltalán nem is érzem, annyira könnyű, egyáltalán nem hagy maga után ragacsos érzést, és olyan jó puha után a bőröm. Hagyja lélegezni a bőrt, semmiféle bőrirritációt nem okozott.
 Az illata viszont elég jellegzetes, mondjuk ez az egész termékcsaládra elmondható.  20-as fényvédőt is tartalmaz, bár szerintem az erős nyári napsütésben az arcon ez édeskevés.
Mindent összevetve a termék engem megnyert, és újra fogom rendelni.
Az aktuális katalógusban 2.399 ft-ért megrendelhető (5 árnyalatban)

Luxe korrektor


"Stift formulájú korrektor fehér zafírkivonattal."

Ezt a korrektor valami nagyon akciós áron sikerült megszereznem, de ha elfogy tuti újra rendelem. Komolyan mondom nektek, ez egy Catrice Camouflage stift-es változatban.

Kiválóan fed, és tartós is. Nekem szemalatti sötét karikákra, valamint bőrhibákra is nagyon jól funkcionált. A csomagolás gyönyörű, bár mint minden Luxe termék ez is gyűjti a lenyomatokat. Krémes állaga van, építhető, nem mászik el a helyéről.
 Könnyű felkenni és eldolgozni. Egyáltalán nem észrevehető, nem hívja fel a figyelmet a bőrhibákra. Nekem a Fair Creme árnyalat van meg, ami pont passzol a bőrömhöz. Nem szárít. Ennek a terméknek is meg van az a jellegzetes Luxe illata, és ez sem okozott semmiféle irritációt. 
Ez a termék is meggyőzött és már eléggé a végén járok, így biztosan újra megrendelem.
Az áprilisi kampányban online 1939 ft-ért megrendelhető (2 árnyalatban)

A Luxe termékcsalád két termékét már teszteltem. Az egyik egy gyönyörű szájfény, a másik egy gyönyörű paletta.



Ha próbáltátok már a Luxe család valamelyik tagját írjátok meg Nekem a véleményeteket, ha pedig csináltatok tesztet linkeljetek! :)

Puszi Nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése