2016. augusztus 30., kedd

Pink Panda rendelés

Sziasztok!

Tegnap érkezett meg a Pink Pandától rendelt csomagom, és gondoltam megmutatom Nektek, még frissen :D Mindegyik termékről tervezek tesztet írni, szóval ott majd részletesen megmutatom a termékeket, csak gondoltam nem egy használat után fejtem ki a véleményemet, már nézegettem őket, és az első benyomások pozitívak voltak, remélem a tartós használat során is tetszeni fognak a termékek.

Az első termék amit rendeltem, és emiatt adtam le az egész rendelést, az a Makeup Revolution BBB Fortune Favours The Brave paletta, ami 30 gyönyörű színt tartalmaz, és valami eszméletlenül esztétikus a csomagolása. Akciósan rendeltem 4.790 ft helyett 2.790 ft-ba került, és gondoltam ezt az akciót nem hagyom ki.
Egyébként a palettában van matt, szatén, és csillámos szín is.



A bronzosító palettát nem terveztem, csak megláttam, hogy ez is akciós, és gondoltam ennyiért simán jöhet, úgy is elég kevés bronzosítóm van. Ez a paletta is a Makeup Revolution kínálatába található meg. Még pedig All About Bronzed névre hallgat, és 8 gyönyörű szín van benne, és különlegessége, hogy két égetett bronzosító is található a palettában, ez azért jó mert sokkal intenzívebbek az égetett színek. Egyébként 2.790 ft helyett került a paletta 1.590 ft-ba szóval 8 színért szerintem ez bőven megérte.


A harmadik termék amit mindenképpen megszerettem volna venni a Freedome Makeup terméke mégpedig  Pro Shade & Brighten - Mattes Kit 1 nagyon tetszettek ezek a matt színek, a palettában mint látjátok 7 szín van, és ebből 6 matt, és egy csillámos. Ami meglepett az a mérete, sokkal kisebb mint gondoltam, de utólag örülök, mert így kompakt, és kis helyen elfér. A színek pedig nagyon szépek az első "vizsgálat" alapján. 1.290 ft-ba került.


A következő terméket az hiszem a szállítási költés csökkentése miatt rendeltem, mert így a szállítási díj kedvezményes és teljes árának a különbségéből vettem meg ezt a spirált tulajdonképpen, pár tíz forinttal volt így több. De nem is ez a lényeg, hanem hogy egy spirált választottam a Golden Rose spiráljai közül, és 390 ft-ért rendeltem meg, szóval ennyiért úgy gondoltam kipróbálom.


Egy kuponkód felhasználásával két ajándék termék is járt a rendelésem mellé. Az egyiket én választottam, a másikat pedig meglepetésként érkezett.

Szóval amit én választottam az egy Makeup Revolution égetett palettái közül a Beyond Eden elnevezésű 5 gyönyörű szín tartalmazó paletta. A "tesóját" az Electric Dreams palettát egy előző rendelésemhez kaptam ajándékba, és az bevált, így gondoltam, hogy akkor legyen meg mind kettő, a Beyond Eden sokkal jobban tetszik mind az Electric. Teszt várható róla, az Electric Dreams-ről pedig itt olvashattok egy bejegyzést. Egyébként 1.290 ft-ért rendelhető az oldalról.


A meglepetés ajándék szintén egy Makeup Revolution termék volt, mégpedig egy mono, a Blow Your Whistle árnyalat, amit egyenlőre még nem tudok elképzelni, de biztosan kipróbálom majd. 
690 ft-ért rendelhetőek a márka mono szemhéjpúderei.



Én nagyon szeretem kihasználni az ilyen kedvezményeket, és szinte minden héten előáll a Pink Panda csapata valamilyen nagyszerű ajánlattal. :)

Ti rendeltetek már az oldalról? 

3 megjegyzés:

  1. Én is nemrég rendeltem meg ezt a Revolution palettát és teljesen belé szerettem, fantasztikus :) A többi termék is nagyon ígéretesnek tűnik ^^

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom ezt a palettát. :)

    VálaszTörlés
  3. A BBB palettám tegnap jött meg és totálisan szerelmes lettem belé. :)

    VálaszTörlés