2016. augusztus 16., kedd

Avon Dream EDP

Sziasztok!

Mostanában elég sok parfüm érkezett hozzám, a múlthéten is láthattatok egy bejegyzést az Avon Alpha parfümről, és most ismét egy parfümről szeretnék írni Nektek, mégpedig szintén az Avon kínálatából rendelhető Dreams nevü EDP-ről.


A csomagolása nagyon tetszik, a kupak jól záródik, és tetszik ez az átlátszó üveg. A folyadék maga halvány rózsaszín. Tetszik ez az egyszerű letisztult forma, és csomagolás.


Különös a kapcsolatunk ezzel a parfümmel, egy akció keretén belül rendeltem meg, és nem tudtam, hogy milyen illatra számítsak. Aztán megérkezett, és elsőre nem tetszett, nagyon erős, és nagyon gagyi illatnak tartottam, olyan tucat illatnak tűnt. Aztán gondoltam adok neki egy esélyt magamon, és kipróbálom milyen kifújva, úgymond használatközben. Túlzottan így sem tetszett, de határozottan klasszisokkal jobb volt mint az üvegben, az első találkozásunknál. 

Egy karakteres, fás illata van, akik szeretik a fás illatkategória illatait azoknak bizonyára már az első találkozásnál is tetszeni fog, bár ciprusos-virágos illatkategóriának írják, nekem egyértelműen fás inkább. A főbb illatjegyek: lédús szilva, százlevelű rózsa, fás aromák.
Igazából nem tudom, hogy melyik, vagy milyen illat dominál benne leginkább, és nem tudom azt sem, hogy mihez hasonlíthatnám, de azt mondom, mint fent írtam a fás illatkategóriák kedvelők mindenképpen nézzék meg maguknak ezt az illatot.


Tulajdonképpen arra jöttem rá, hogy hangulat kell hozzá, hogy ezt használjam, a 40 fokos nagy forróságban semmi képen nem ajánlom, de ősszel, vagy tavasszal amikor a természet jegyei dominálnak akkor még mindenképpen visszatérek hozzá.
A tartóssága mindenképpen megér egy pontot, mert baromi tartós, reggel befújtam magam, és még este is éreztem.

A parfüm 50 ml-es kiszerelése 4.099 ft-ért rendelhető meg akicóban 3000 ft körül is ki lehet fogni. 
30 ml-es kiszerelésben is kapható, az a szeptemberi kampányban 1.099 ft-ért rendelhető. 


Ti szeretitek ezt az illatot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése