2019. április 13., szombat

Glamour-napok 2019 április - DM

Az előző bejegyzésben a Rossmann-ban vásárolt termékekről írtam Nektek. Ide kattintva elolvashatjátok. Nos, miután letudtam a DM-es bevásárlást, hozom is a posztot. Rengeteg mindent vásároltam a DM-ben. Mint már említettem, a DM-es kuponok idén is sokkal jobban tetszettek mint a Rossmann kuponok. Még itt a mai és a holnapi nap! Ha valami tetszik siessetek, le ne maradjatok!
Amit nem fotóztam be azok az állatkáinknak a konzervek, jutifalik stb., illetve a Always -25%-os kuponnal vásárolt termékeket.


Adidas -50%

Az előző Glamour-napokon próbáltak ki először Adidas termékeket, és nagyon megszerettem őket, így most is szereztem be pár terméket. 


Elseve -50%

Nem terveztem, hogy veszek Elseve terméket, de ez az újdonság felkeltette az érdeklődésemet, így gondoltam féláron mindenképpen kipróbálom.


Pantene -50%

Nagy kedvenceim a Syoss samponok mellett a Pantene Aqua Light sampon és balzsam, így ezekből is beszereztem néhányat. 


Dettol -50%

A Dettol fertőtlenítőket szeretem, és ha akciós valamelyik áruházban általában veszek, a macskák miatt és egyébként is sosem árt egy kis fertőtlenítés. Most kettőt is választottam, így féláron szinte ajándék.


Balea sminklemosó kendők

Nagyon szeretem ezeket a kendőket, sok márkát próbáltam már de a Balea kendői a legjobbak, így ha DM-ben járok mindig választok párat. Eddig mindegyiket egyformán szerettem.


Rimmel -50%

A Rimmel idén is kitett magáért, szemben néhány márkával, és bármilyen mennyiségű termékre belehetett váltani a kupont. Így vásároltam két Oh my Gloss! szájfényt a 200 Master Pink és a 100 Smart Pink árnyalatban, két Magnifeyes szemhéjalapozót is valamint két pirosítót melyek 190 Coral és a 120 Pink Rose névre hallgatnak.


Balea Aqua frissítő arcpermet

Tavaly nyáron azt hiszem már olvastam a termékről, akkor kerestem is de nem találtam. Most ráakadtam, így gondoltam kipróbálom nagyon olcsó volt, tisztában vagyok vele, hogy nem lesz olyan jó mint a Vichy arcpermetem, de azért remélem nem a szörnyű kategória. 


GlissKur -50%

Nagyon szeretem ezeket a GlissKur balzsamokat, szinte minden reggel használom őket, hajformázás előtt, féláron abszolút megérte.


Helia'd testápolók

Anya nagy kedvencei megújult csomagolásban. Ha már ott voltunk vettünk ebből is, így biztosan elég lesz egy ideig.


L'oreal dekorkozmetika -50%

A szokásos True Match alapozóból végre találtam a tökéletes árnyalatból. Van itthon még két üvegcsével, de folyton kevergetni kell őket, így gondoltam a gyors reggeli készülődéshez legyen egy olyan amit nem kell kevergetnem.


Maybelline dekorkozmetika -50%

Egy Lash Sensational szempillaspirált mindenképpen szerettem volna, így ez biztos volt, hogy jön velem haza, a kuponnal pedig választottam egy FaceStudio fixáló púdert.


Dove -25%

Nem rég láttam egy reklámban, az új Dove agyagos tusfürdőket, gondoltam megvárom a shopping ünnepet és akkor megveszem őket és ha ott jártam egy micellás tusfürdőt is választottam hozzájuk.


L'oreal Smooth Sugars arcmaszk -50%

Ezeket az arcmaszkokat is régóta nézegetem, így féláron gondoltam kipróbálom ezt kivis terméket, az illata szuper, mindenképpen kipróbálom még ma. 


Alverde termékek

Az Alverde termékeit szeretem, most ki voltak árusítva ezek a termékek, nagyon jó illatuk van, két tusfürdőt és egy testápolót választottunk.


Nivea -25%

Egy Nivea sampont is vásároltam, eleve ki volt árusítva, így pár száz forintért gondoltam kipróbálom.


Visiomax szemüvegtisztító spray

Nem rég vettem meg először és nekem sokkal jobban bevált, mint a kendők, így vettem egyet tartalékba.


Alverde rózsaolaj

A kedvenc arcápoló termékem. Itt már írtam róla. Örök kedvenc.


Beology -50%

Eleve akciós volt, meg még az -50% gondoltam kipróbálom. Van vele valamilyen tapasztalatotok? Sok jót hallottam a termékcsaládról. 


Rexona -25%

A kedvenc Maximum Protection dezodorom golyós változatára esett a választásom. Akciós volt ez is és ebből jött még le a kedvezmény.


Balea tusfürdő

A Balea tusfürdőit is nagyon szeretjük, a kedvencünk az After Sun így ebből szereztünk be egyet, a nyári pillanatok egyre közelednek.


Sanft & Sicher nedves toalettpapír

Ezek a DM-es nedves kendők a kedvenceim, mindig veszek belőle ha arra járok, van a táskámban, a kocsimban, a munkahelyemen, szóval mindenhol ahol megfordulok. 


Pur mosogatószer

Ez a mosogatószer csak azért került be, mert isteni illata van. Ha látjátok valahol szaglásszátok meg, nagyon friss nagyon gyümölcsös illata van. 


Profissimo ruhahenger utántöltő

A macskák miatt szinte a lakás minden pontján megtalálható. Túl sok magyarázatot nem igényel.


Gillette -25%

Ezeket a Venus Sensitive borotvákat kedvelem a legjobban, elég borsos az ára, de így a kedvezménnyel kicsit barátibb lett.


Got2be -50%

Hajformázáshoz választottam ezt a terméket, kicsit jobban szeretem mint a Taft terméket amit a Rossmannban vásárolt Glamour-napi szerzeményekben láthattatok, féláron megéri az eredeti ára viszont szerintem ár/érték arányban elég magas. 


Kamilla koncentrátum

A melegebb idő beköszöntével a bőröm nem éppen ideálisan viselkedik, anya talált rá erre a termékre, és mikor azt írta, hogy jól működik az irritált, problémás bőrrel kíváncsi leszek rá, jó alternatíva lenne.


Blend-a-med -50%

Fogkrém mindig kell, a Blend-a-med termékeit szeretem, így nem volt nehéz a választás.


Palette -50%
Garnier Olia hajfesték

Anyának vásároltunk hajfestékeket, nekem van pár dobozzal és egyébként sem találtam olyan igazi színt amit szerettem volna. A Palette termékre volt kedvezmény, a Garnier-re nem.


Profissimo 

A grill szezonra vásároltam, jópofa kiegészítő lehet a nyári partikhoz.


Denkmit tisztítókendők

Nagyon szeretem a Denkmit kendőit, ezt a fagyis változatot még nem próbáltam, de így összecsomagolva nagyon kedvező volt az ára.


Ezeket vettük a kupon ünnepen, mivel mostanában ritkán szabadulok be a DM-be így pár kedvenc sajátmárkás terméknek is muszáj volt hazajönnie. 

Ti mit vásároltatok? Melyik volt a kedvenc DM-es kuponotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése