2019. április 15., hétfő

Áprilisi Avon rendelés

Nagyon megcsúsztam mostanság az Avon bejegyzésekkel, azt hiszem idén még nem írtam. Most az áprilisit összegyűjtöttem Nektek, még van idő a kampányból, így ha tetszik valami a leírt árakon megtudjátok rendelni akár online is. Az elmúlt hónapokban rendelt termékekről pedig szívesen írok Nektek majd egy vélemény posztot, ha szeretnétek. De lássuk miket sikerült most rendelnem. Mivel a rendelés nem rég érkezett meg így csak egy-egy első benyomást írok róluk. Ha valami felkelti az érdeklődést írjátok meg, és hozok róla egy tesztet.


Senses Gelato Moments tusfürdő * 599 ft

A következő kampány újdonsága lesz ez a mennyei vanilia fagylalt illatú tusfürdő. Nem voltam még Olaszországban te pont ilyennek képzelem el ahogy Róma főterén járkálva fagylaltozok. Nagyon tetszik ez az illat, biztosan rendelek még belőle. Remélem sokáig marad a rendelhető termékek palettáján.


Házi limonádé habfürdő * 949 ft

Az előző kampányban már rendeltem belőle, ez a habfürdő most rendelhető először a katalógusban az 500 ml-s kiszerelés elérhető a Focus magazinban viszont 1000 ml-ben volt rendelhető így mivel imádom az illatát és a márciusban rendelt habfürdő pillanatok alatt elfogyott és kedvenc lett a nagyobb kiszerelést választottam. Friss, nyári illata van. Nem tudom leírni, de napokig tudnám szagolgatni. Szerencsére hosszan érződik az illata.


Anew Solar mattító, bőrfeszesítő napvédő krém arcra SPF50 * 799 ft

A fényvédelem nagyon fontos, gondoltam idén mielőtt újra vásárolnám a szokásos fényvédőmet, kipróbálom ezt a terméket, hiszen nagyon kedvező ára van. Őszintén szólva ebben a borongós időben nem használtam még, hiszen az alapozóm is SPF30-at tartalmaz így még ezzel megelégedtem, de remélem jön a szép napsütéses idő és akkor elkezdem használni.


Arctic Lingonberry hűsítő arcmaszk * 699 ft

Szintén a következő kampány újdonsága lesz ez az arcmaszk. Még nem próbáltam ki, de a Planet Spa maszkokat nagyon szeretem, így bízom benne, hogy ez is jó lesz. 


Narancsbőr elleni termoaktív zselé koffeinnel és galagonyával * 1499 ft -15%

Nem nagyon hiszek az ilyen termékekben, de erről a termékről hallottam pár nagyon jó véleményt. Április 18-ig -15% kedvezménnyel rendelhető, így gondoltam most kipróbálom. Azóta nézegetem a szekrényemen. Még nem voltam elég bátor hozzá, de hamarosan kipróbálom, és ha érdekel Benneteket, akkor szívesen írok róla.


Attraction mini parfüm * 699 ft

A kedvenc parfümöm. Elég régóta teszi boldoggá a napjaimat. A nagy kiszerelés nem rég fogyott el, és van még egy majdnem egész, de a nyár és a jó idő valószínűleg hoz magával pár kirándulást, koncertet stb. így a kisebb táskák is elő fognak kerülni, abban pedig fontos, hogy minden beleférjen. Szóval ezért rendeltem meg a mini verziót, ez tökéletes lesz a kisebb táskáimba. Itt olvashatjátok a posztomat, még szerelmünk kezdetéről.  


Mattító lapocskák * 699 ft

Szintén az évszak változás miatt rendeltem mattító lapocskákat, eddig az Essence termékét használtam, de gondoltam kipróbálom ezt is. Remélem jó lesz. Használtátok már? Milyen volt?


Korpásodás elleni 2 az 1-ben sampon és balzsam * 749 ft/db

Akik eddig követték a blogot, azoknak nem lehet újdonság ez a termék. Nagyon gyakran bekerül először a virtuális majd a valóságos kosaramba. Nagyon szeretjük, az egész család, évek óta hű barátunk. Rengetegszer írtam már róla, így röviden csak annyit, hogy nagyon jó kis termék.


Planet Spa Greek Seas testápológél * 39 ft

Igen-igen jól olvassátok, hogy mennyibe került. egy tanácsadói ajánlat keretein belül sikerült megrendelni. Jelenleg elég sok testápolóm van felbontva, így valószínűleg nyár elején fogom élvezni ezt a remek gél állagot. 


Avon True pirosító Peach árnyalat - * 79 ft

Szintén egy remek ajánlat miatt került hozzám ennyi pénzért, már van két árnyalatom ezekből a pirosítókból és nagyon szeretem őket. Nagyon tetszik a színe. Használtam már párszor, tartós és nagyon szép.


Körömcsipesz * 399 ft/db

Nem tudom, hogy ki lehet az aki folyton betéved nálunk és elviszi a körömcsipeszeket, elmondani nem tudom, hogy hányat rendeltem már. Most akciós volt, így gondoltam duplázok, hátha dupla annyi ideig tart elkeverni. Nagyon jó csipeszek, nagyon szeretem az Avonos körömápolási kellékeket.


Szilikon ecset * 399 ft

Egy ecsetet rendeltem. Ez egy merev szilikon ecset, elvileg alapozáshoz, gyakorlatilag semmire nem jó, max kikeverni az alapozót, nekem nem vált be, ha valaki ismeri a titkát, ne tartsa magában.


Ti miket rendeltetek mostanában?
Van valami kedvencetek az újdonságok között?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése