2019. április 20., szombat

Avon újdonságok 1. rész

Az előző Avon rendelésem bemutatásánál, amit ide kattintva olvashattok el, említettem, hogy az év első negyedévében szerzett Avon újdonságokról írok ömlesztve egy vagy két bejegyzést. Most elhoztam az első rész. A képek hátterének változását annak a tényezőnek köszönhetjük, hogy bár a bejegyzéshez elkészültek a képek, mégsem volt időm megírni. Az érdekesség kedvéért, a mini teszteket 1-10 skálán pontozni fogom a szerint, hogy mennyire szerettem, értelemszerűen az 1 a legrosszabb a 10 a legjobb eredmény.


Planet Spa Korean Charcoal Cleanse & Regine arcmaszk

Már többször is említettem, hogy nagyon szeretem a Planet Spa arcmaszkjait, leginkább a lehúzható arcmaszkokat. Ez is egy lehúzható termék, ezért is rendeltem meg. Koreai szénkivonatot tartalmaz. Mélytisztító hatással rendelkezik. Könnyű felvinni, gyorsan megszárad, szinte egyben lehúzható és jól tisztítja a pórusokat, eltávolítja az elhalt hámsejteket. Használata után puha és sima arcbőrt kapunk. Ennek a terméknek 9/10 pontot adok, azért mert bár a fekete maszkok tisztítását ígéri, azért egy igazi pórustisztító maszk ezt a feladatot eggyel jobban végzi.



Avon True Nailwear PRO+ körömlakk - Real Red

Mivel évek óta műkörmöm van, így csak a pedikűrözés során használok lakkokat, így nem túl objektív a véleményem erről a termékről, hiszen köztudott, hogy a lábujjainkon sokkal tartósabbak a lakkok. Egyébként egy gyönyörű piros árnyalatról van szó. Szépen fed egy rétegben is, gyorsan megszárad, és egész tartós. Mivel nem tettem ki mindennapi használatnak (mosogatás stb) így én 8/10 pontot adok a terméknek, volt már ennél sokkal drágább lakkom, ami nem volt ennyire tartós.



Anew Platinum Eye and Lip Cream

Mindig is kiszerettem volna próbálni ezt a terméket, és igen tudom, hogy ez a legérettebb bőrre való termék, de arra gondoltam, hogy ártani nem fog. Tulajdonképpen igazam volt, mert ártani nem árt, de nem is használ... a szemalatti területeken, az ajkaimat viszont borzasztó simává és puhává tette. Lesz még szó szemránckrémről, ami sokkal jobban tetszik, de erről majd később. Egyébként nem irritált, de szerintem nem éri meg az árát. Most próbálom rábeszélni anyát, vagy mamát, hogy használja el a terméket, hátha az ő bőrükkel másképpen viselkedik és látható eredményt lehet elérni. Ha ez így van, akkor mindenképpen írok róla még. Így a termék 5/10 pontot kap, hiszen az ajkamra tökéletesen bevált. Ha senkire nem tudom rábeszélni, akkor marad egy jó ki ajakápoló terméknek.


Goodnight Sweetheart habfürdő

A katalógusban nagyon tetszett az illata, élőben Nekem elég erős ez a bergamott és szantálfa egyveleg. Egyébként a termék ár/érték arányban nagyon jó. Szokásos Avon habfürdő minőség, jól habzik, nem szárít és sokáig elég, hiszen nagyon kevés kell belőle. Az illata miatt 5/10 pontot adok a terméknek, ezt is azért, mert a katalógusban sokkal jobb illata volt.



Sweet Almond habfürdő

Nálam ez volt a téli időszak slágere. Több terméket elhasználtam már belőle. Mint a neve is mutatja, édes mandula különleges illatát árasztotta. Napokig eltudtam volna szaglászni. Jól habzott, cuki volt a csomagolása, nem szárított és igazi téli hangulatom volt a termék használatakor, ami plusz pont, hogy nagyon tartós volt az illat, sokáig érződött még a használata után. 10/10 pontot kap.



Simply delicate intimlemosó

Sokszor írtam már arról, hogy nagyon szeretem az Avon intimlemosóit, az intimhigiénia mellett nyáron teljes zuhanyzáshoz is használom, csökkenti az izzadást és jó hatással van a bőröm ph. értékére. Ez a termék egy nyugtató hatású jelzővel ellátott, de mindegyik terméket szeretem a kínálatból. 10/10 pont, ezer éve használom és sosem csalódtam még benne.



Intenzív hidratáló testápoló chia magokkal, mindennapi használatra. 

Nagyon könnyű formulája van, jól hidratál, nem ragad, kellemes illata van, könnyen beszívódik. Kell ennél több egy testápolótól? Szerintem nem. 10/10 pontot kap, az elmúlt időben a legjobb testápoló, amit használtam.



Vanília és szeder tusfürdő

Azt hiszem erről a termékről már írtam, általában szeretem a Naturals termékek állagát, hatását, habzását. Ezekkel a tulajdonságokkal most sincs baj. Az illata az ami túl fanyar. Csak a szeder illata érződik, a vanília egyáltalán nem. Nálam ez a termék egész döcögősen fogy, lehet, hogy a melegebb időben jobban fog tetszeni, a kissé fanyar gyümölcs illat. 7/10 pontot kap, csak az illata miatt.



Perfectly Purifying arcradír

Egy egész hosszú ideig mindennapi használatban volt nálam ez a termék, aztán pár hónapig nem láttam a katalógusban, így kipróbáltam más terméket, szinte teljesen elfelejtettem ezt a terméket. Nagyon jól hidratál és jól is tisztít. Eltávolítja az apró szemcsékkel az elhalt hámsejteket. Megmondom őszintén, ha ezzel az arcradírral tisztítom az arcomat, akkor nem használok már hidratálót, másnap reggel olyan jó puha az arcbőröm, hogy szükségtelen. 10*/10



Gyengéd arcradír

Ezt a terméket sem most használtam először, ez is jól tisztított, picit talán durvábban, mint a Planet Spa terméke, de egyáltalán nem volt kellemetlen a használata. Ami viszont negatívum, hogy mire megszáradt az arcom, kissé száraz lett a bőröm. A bőröm állapotán nem rontott ugyan, de nem is hidratálta. 7/10 pontot kap, nem biztos, hogy nem rendelem újra, de a Planet Spa terméke sokkal előrébb kerül a ranglistán.

Ti milyen Avon újdonságokat próbáltatok mostanában ki? A termékek között van kedvencetek? Esetleg olyan ami nem vált be?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése